Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. N 524 «Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України виданий наказ від 20.06.2011 р. N 595 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 р. N 557».
На даний час зазначений наказ знаходиться на державній реєстрації в Міністерстві юстиції України.
Про затвердження єдиних зразків обовʼязкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності
Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 № 423 "Про затвердження єдиних зразків обовʼязкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності" затверджені нові єдині зразки обовʼязкової ділової документації для загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів і форм власності:
Класний журнал для I-IV клаcів (додаток 1, на 27 арк.);
Класний журнал для V-XI клаcів (додаток 2, на 29 арк.);
Табель навчальних досягнень учнів II-IV клаcів (додаток 3, на 2 арк.);
Табель навчальних досягнень учнів V-XI клаcів (додаток 4, на 2 арк.);
Особова справа (додаток 5, на 8 арк.);
Алфавітна книга запису учнів (додаток 6, на 6 арк.);
Книга наказів з основної діяльності (додаток 7, на 4 арк.);
Книга наказів з кадрових питань (додаток 8, на 4 арк.);
Книга обліку і видачі свідоцтв та додатків до свідоцтв про базову загальну середню освіту (додаток 9, на 7 арк.);
Книга обліку і видачі атестатів та додатків до атестатів про повну загальну середню освіту, Срібних і Золотих медалей (додаток 10, на 10 арк.);
Книга записів наслідків внутрішнього контролю (додаток 11, на 4 арк.); <
... Читати далі »
20 червня у Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту під головуванням заступника Міністра Бориса Жебровського відбулася нарада проректорів (заступників директорів) Інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо стовідсоткового оволодіння вчителями загальноосвітніх навчальних закладів основами інформаційно-комунікаційних технологій. Запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу. На сьогодні, без використання інформаційно-комунікаційних засобів не можливо забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх учнів.
З початком комп'ютеризації навчальних закладів проводилася і підготовка вчителів. Оволодіння вчителями основами інформаційно-комунікаційних технологій здійснювалось: під час навчання в педагогічних навчальних закладах; під час курсів підвищення кваліфікації в Інститутах післядипломної педагогічної освіти; шляхом проведення курсів окремими потужними міжнародними ІТ-корпораціями тощо.
З метою забезпечення 100-відсоткового оволодіння вчителями до кінця 2011 року основ інформаційно-комунікаційних технологій Міністерство рекомендує активізувати традиційні форми організації роботи та запроваджувати інноваційні форми, які були представлені під час Всеукраїнської естафети "Нові горизонти української школи": вчитель - вчитель. Ця форма передбачає навчання одних вчителів іншими, які мають навички володіння інформаційно-комунікаційними технологіями, в меж
... Читати далі »
У МОНмолодьспорт затвердили нові Типові навчальні плани початкової школи. Відповідно до наказу міністерства в дію вони вступатимуть поетапно:
- у 1-х класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2012/2013 навчального року;
- у 2-х класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2013/2014 навчального року;
- у 3-х класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2014/2015 навчального року;
- у 4-х класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2015/2016 навчального року
Типові навчальні плани містять інваріантну складову, обов'язкову для всіх загальноосвітніх навчальних закладів, в якій передбачено додаткові години на вивчення предметів та курси за вибором.
На основі Типових навчальних планів загальноосвітні навчальні заклади складають на кожен навчальний рік робочий навчальний план з конкретизацією варіативної складової, враховуючи особливості регіону та індивідуальні освітні потреби учнів.
В основу систематизації матеріалів нової редакції Державного стандарту початкової загальної освіти покладено наступні освітні галузі:
"Мови і літератури" "Математика" "Природознавство" "Суспільствознавство" "Мистец
... Читати далі »