| Спікер парламенту вважає, що стратегічним напрямком розвитку освіти є забезпечення її якості |
Верховна Рада України сьомого скликання продовжуватиме роботу із вдосконалення правової бази української освіти, адже питання розвитку освітянської галузі завжди були в центрі уваги парламентів усіх скликань.Про це заявив Голова Верховної Ради Володимир Рибак, виступаючи на Серпневій конференції керівників закладів освіти та педагогічних працівників Київської області.
Рибак наголосив, що стрижневі освітянські закони приймалися уже в перші роки незалежності нашої держави і продовжують вдосконалюватися й досі.
На думку керівника парламенту, така законодавча робота допомогла захистити та зберегти цілісність національної освітньої системи у роки економічних криз та негараздів, динамічно адаптувати українську освіту до вимог часу, врахувати міжнародні інновації у галузі навчання, процеси глобалізації.
"Ця та інша робота з вдосконалення правової бази української освіти буде продовжуватися у парламенті сьомого скликання", - сказав Рибак.
Говорячи про сучасний стан середньої освіти, спікер парламенту підкреслив, що стратегічним напрямком її розвитку є забезпечення її якості.
Він повідомив, що загалом у 2012/2013 навчальному роках в Україні функціонувало 20 тисяч загальноосвітніх навчальних закладів, у яких навчалося майже 4,5 мільйона учнів та працювало 510 тисяч учителів. Майже дві третини шкіл розташовані в сільській місцевості, у них здобувають освіту близько 1,5 мільйона учнів.
Серед проблем, що добре відомі і викликають занепокоєння у парламенті та які залишаються не вирішеними у середній школі, голова ВР назвав погіршення здоров’я дітей шкільного віку взагалі, і молодших учнів зокрема.
На його думку, важливими для розв’язання є проблеми реформування підготовки педагогічного складу, гідної оплати їх праці, створення сучасної системи підвищення кваліфікації вчителя, модернізація освітнього середовища, зокрема насичення його сучасними інформаційно-комунікаційними засобами, забезпечення широкого доступу учнів і вчителів до інформаційних ресурсів, упровадження в педагогічну практику інноваційних технологій навчання. За матеріалами: Освіта.ua
|