Субота, 25.11.2017, 08:01
Методична служба
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Актуально! [687]Атестація педпрацівників [13]
Батькам [4]Вітаємо! [197]
День сьогодні [108]Державна підсумкова атестація [20]
Діловодство [2]Документ [14]
Закінчення навчального року [27]Запрошуємо до обговорення [2]
ЗНО [46]Інклюзивне навчання [2]
Інспектування [4]Конкурс [106]
Методичні заходи [558]Науково-методична рада РМК [3]
Нарада директорів [28]Нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи [14]
Обдарована дитина [85]Педагогічні кадри [55]
Позакласна робота [39]Початок навчального року [105]
Предметний тиждень [102]Тема тижня [10]
Управлінська діяльність [36]Спорт [29]
Шкільні новини [406]
Корисні посилання

СТРІЧКА НОВИН

Освітній портал

Шкільний методичний кабінет


ПРОЕКТ ПОЛОЖЕННЯ

про обласний огляд-конкурс методичних кабінетів навчальних закладів на кращу організацію науково-методичної роботи з педагогічними кадрами  

1. Загальні положення

1.1. Обласний огляд-конкурс методичних кабінетів дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів та закладів освіти обласної комунальної власності на кращу організацію науково-методичної роботи з педагогічними кадрами (далі – огляд-конкурс) проводиться відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту, «Про дошкільну освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Положення про методичний кабінет середнього закладу освіти, Положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу, Програми розвитку системи освіти Київської області на 2011-2014 роки і спрямований на вдосконалення і підвищення результативності науково-методичної роботи, поліпшення матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення методичних кабінетів навчальних закладів області.

Огляд-конкурс започатковується з 2011 року та проводиться у визначеному порядку в окремій номінації.

Організатором огляду-конкурсу є головне управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації спільно з Київським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних кадрів.

2. Мета огляду-конкурсу

Головною метою огляду-конкурсу є вдосконалення науково-методичної роботи з педагогічними кадрами дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів та закладів освіти обласної комунальної власності; підвищення її ролі у розвитку професійної компетентності педагогічних працівників, активізації їх творчого потенціалу, поширенні передового педагогічного досвіду та інноваційних педагогічних технологій.

3. Завдання огляду-конкурсу

3.1. Вивчення стану реалізації завдань і напрямів роботи методичних кабінетів з педагогічними кадрами, визначених Положенням про методичний кабінет середнього закладу освіти та Положенням про методичний кабінет дошкільного навчального закладу.

3.2. Виявлення інноваційних моделей та організаційних структур управління науково-методичною роботою в умовах навчального закладу.

3.3. Пошук і поширення сучасних ефективних форм і методів проведення науково-методичної роботи з педагогічними кадрами, в тому числі з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій.

3.4. Пропагування досвіду співпраці методичних кабінетів навчальних закладів з провідними науковими закладами, громадськими організаціями, іншими установами з питань підвищення кваліфікації педагогічних кадрів та вдосконалення науково-методичного, навчально-методичного і матеріально-технічного забезпечення.

3.5. Оновлення інформаційно-ресурсного банку даних перспективного досвіду роботи кращих методичних кабінетів навчальних закладів, методичних напрацювань, зорієнтованих на підвищення професійної компетентності педагогічних працівників.

3.6. Виявлення та підтримка талановитих керівників методичних кабінетів навчальних закладів.

3.7. Привернення уваги органів виконавчої влади, науковців, громадськості до питань підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

3.8. Узагальнення та презентація перспективного досвіду функціонуван-ня методичних кабінетів навчальних закладів.

4. Керівництво оглядом-конкурсом

4.1. Керівництво оглядом-конкурсом здійснюють районні, міські та обласний оргкомітети, на які покладається відповідальність за його організацію та підведення підсумків.

4.2. Переможців і лауреатів огляду-конкурсу визначає журі.

4.3. Склади районних, міських журі огляду-конкурсу затверджується наказом відділів освіти районних державних адміністрацій, міських рад, управлінь освіти, управлінь освіти і науки міських рад; обласного журі – наказом головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.

4.4. До складу обласного оргкомітету й журі огляду-конкурсу входять працівники головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, науково-педагогічні та методичні працівники Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, завідуючі та методисти районних, міських методичних кабінетів, центрів, науково-методичних центрів.

5. Умови та порядок проведення огляду-конкурсу

5.1. У районному, міському турі огляду-конкурсу беруть участь на добровільних засадах методичні кабінети дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів та закладів освіти обласної комунальної власності області у номінаціях:
"Методичний кабінет ліцею, гімназії, колегіуму, спеціалізованої загальноосвітньої школи”;
"Методичний кабінет загальноосвітнього навчального закладу”;
"Методичний кабінет дошкільного навчального закладу”;
"Методичний кабінет закладу освіти обласної комунальної власності (школи-інтернату, дитячого будинку)”.

В ІІ (обласному) турі беруть участь переможці регіональних оглядів-конкурсів за поданням відповідних відділів, управлінь освіти, управлінь освіти і науки.

5.2. Огляд-конкурс проводиться один раз на 5 років у окремій номінації в такому порядку:
номінація "Методичний кабінет ліцею, гімназії, колегіуму, спеціалізованої загальноосвітньої школи”;
номінація "Методичний кабінет загальноосвітнього навчального закладу”;
номінація "Методичний кабінет дошкільного навчального закладу”;
номінація "Методичний кабінет закладу освіти обласної комунальної власності (школи-інтернату, дитячого будинку)”.

5.3. Огляд-конкурс проводиться в два тури: І тур – районний, міський; ІІ тур – обласний.

5.4. Кожен тур огляду-конкурсу проводиться в два етапи:
перший етап І (районного, міського) туру – підготовка та подання методичними кабінетами навчальних закладів до районного, міського оргкомітету заявки з відповідними матеріалами для участі в огляді-конкурсі – жовтень-грудень поточного року;
другий етап І (районного, міського) туру – розгляд надісланих матеріалів членами журі районних, міських оглядів-конкурсів, визначення його переможців та лауреатів – січень-лютий поточного року.

Подання відповідних матеріалів претендента на участь у обласному огляді-конкурсі до обласного оргкомітету – до 20 лютого поточного року.

Перший етап ІІ (обласного) туру (заочний) – вивчення та оцінювання надісланих матеріалів членами журі обласного огляду-конкурсу та визначення п’яти кращих у номінації – березень поточного року.

Другий етап ІІ (обласного) туру (очний) – вивчення й експертне оцінювання членами журі обласного огляду-конкурсу діяльності п’яти методичних кабінетів навчальних закладів та визначення серед них переможця і лауреатів у номінації – квітень-травень поточного року.

6. Матеріали, що надсилаються на обласний тур огляду-конкурсу

Для участі в ІІ (обласному) турі огляду-конкурсу допускаються переможці попереднього, які подають такі матеріали:

6.1. Заяву учасника на ім’я голови організаційного комітету ІІ (обласного) огляду-конкурсу.

6.2. Лист-подання відділу освіти районної державної адміністрації, міської ради, управління освіти, управління освіти і науки міської ради на бланку за підписом керівника. Обсяг листа до однієї друкованої сторінки.

6.3. Висновок (до 2 сторінок) районного, міського методичного кабінету, центру про стан і результативність науково-методичної роботи з педагогічними кадрами в навчальному закладі.

6.4. Обґрунтування моделі науково-методичної роботи в навчальному закладі (теоретичні та практичні основи проектування науково-методичної роботи в навчальному закладі, концепція науково-методичної роботи, програма розвитку професійної компетентності педагогічних працівників, організаційна структура управління науково-методичною роботою та результати їхнього впровадження). Обсяг – до 5 сторінок.

6.5. Паспорт методичного кабінету навчального закладу.

6.6. Плани науково-методичної роботи з педагогічними кадрами навчального закладу (перспективний і річний план роботи методичного кабінету та додатки до нього: циклограми, схеми, діаграми, які детально висвітлюють діяльність методкабінету; плани роботи методичних об’єднань, творчих груп, навчально-методичних кафедр, майстер-класів тощо – за один рік).

6.7. Матеріали моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів, результативності діяльності педагогічних працівників навчального закладу та ефективності роботи вчителів-методистів.

6.8. Бібліографія друкованої продукції та публікацій педагогічних працівників навчального закладу у педагогічний пресі.

6.9. Анотований каталог перспективного педагогічного досвіду, оформленого у методкабінеті та схваленого методичною радою відповідного рівня, матеріали роботи вчителів-методистів.

6.10. Матеріали про реалізацію Програми розвитку системи освіти району, міста.

6.11. У разі потреби подаються фото- та відеоматеріали.

7. Вимоги до матеріалів, що надсилаються на огляд-конкурс

7.1. Матеріали, що подаються на огляд-конкурс, повинні розкрити:
- якість та ефективність науково-методичної роботи з педагогічними кадрами;
- відповідність організаційної структури науково-методичної роботи особливостям навчального закладу;
- доцільність та відповідність змісту, форм і методів науково-методичної роботи з педагогічними працівниками рівню їхньої професійної компетентності та педагогічної майстерності, потребам, запитам та інтересам;
- перспективи розвитку науково-методичної роботи в навчальному закладі;
- організацію й проведення дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності (впровадження сучасних методик, технологій навчання і виховання, модернізацію змісту, форм і методів роботи з педагогічними кадрами, апробацію навчально-методичної літератури тощо);
- систему виявлення, узагальнення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду;
- розробку та впровадження ефективних засобів розвитку творчої ініціативи та мотивації педагогічних працівників, залучення їх до активної участі в науково-методичній роботі та конкурсах професійної майстерності;
- співпрацю навчального закладу з районними, міськими методичними кабінетами, центрами, науковими установами, вищими навчальними закладами, громадськими організаціями щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- систему та результативність роботи з обдарованою учнівською молоддю, учнями з особливими потребами та учнями з девіантною поведінкою;
- систему та результативність роботи вчителів-методистів;
- наявність у методичних кабінетах наочної та просвітницької інформації.

7.2. Конкурсні матеріали надсилаються до обласного оргкомітету до 20 лютого поточного року у друкованому (формат – А4, інтервал – 1,5, кегель 14) та електронному варіантах (у текстовому редакторі Word).

7.3. За погодженням з авторами кращі матеріали огляду-конкурсу можуть бути подані до публікації у збірниках, педагогічних виданнях, організації виставок перспективного педагогічного досвіду та розміщені в інформаційно-методичному збірнику головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, на освітньому порталі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.

8. Керівництво оглядом-конкурсом

Загальне керівництво оглядом-конкурсом здійснює головне управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації. Керівництво підготовкою і проведенням І (районного, міського) туру огляду-конкурсу здійснюють відділи освіти районних державних адміністрацій, міських рад, управління освіти, управління освіти і науки міських рад. Керівництво підготовкою і проведенням ІІ (обласного) туру огляду-конкурсу здійснює Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів.

9. Підсумок огляду-конкурсу

9.1. Оргкомітет та журі обласного огляду-конкурсу визначають одного переможця та чотирьох лауреатів.

9.2. Переможці, лауреати другого (обласного) туру огляду-конкурсу нагороджуються відповідними дипломами переможця та лауреата, цінними подарунками або грошовими преміями, а також можуть бути представлені до державних нагород і відомчих заохочувальних відзнак.

Всі учасники ІІ (обласного) туру нагороджуються дипломами.

9.3. Переможці ІІ (обласного) туру огляду-конкурсу протягом наступного навчального року презентують свої напрацювання для колег на курсах підвищення кваліфікації, заходах міжкурсового періоду.

9.4. За результатами огляду-конкурсу планується видання інформаційно-методичного вісника "Сучасні підходи до організації науково-методичної роботи в навчальних закладах Київщини”.

9.5. Досвід організації науково-методичної роботи переможців та лауреатів огляду-конкурсу презентується на обласній педагогічній виставці "Освіта Київщини”, інформаційно-методичному збірнику головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, на освітньому порталі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.

Проректор з науково-методичної роботи
Київського обласного інституту післядипломної
освіти педагогічних кадрів Є.М. Бачинська

19 грудня - день народження сайту

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Статистика

Locations of visitors to this page


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 376
Погода


Онлайн переводчик
поменять
Copyright MyCorp © 2017