Про це заявив міністр освіти й науки, молоді та спорту Дмитро Табачник у понеділок у Дніпропетровську, де відбулася серпнева нарада педагогічних працівників області, передає кореспондент УКРІНФОРМу.
"Вперше виконана норма закону: за новим стандартом буде 3 години фізкультури на тиждень. Оцінка з фізкультури у порівнянні зі здоров'ям дитини - це другорядне. Якщо дитина здорова, якщо вона годину-дві перебуває на свіжому повітрі, якщо вона рухається, - немає різниці, що їй ставити — 7, 8 чи 10. Зрозуміло, що ті, хто відвідує спортивні секції, автоматично отримуватимуть залік”, - зазначив Табачник.
На його думку, дійсно урок фізкультури має бути без оцінки. Оцінювати слід розвиток дитини, рухові здібності й допомагати в цьому розвитку. На колегії Міносвіти питанню урокам фізкультури буде присвячено окрему увагу. Буде прийнято нову методику й новий стандарт. Крім того, як урок фізкультури зараховуватиметься і постійне відвідування спортивних секцій, уроків на відкритому повітрі, занять ритмікою.
Міністр нагадав, що на Дніпропетровщині й Харківщині є дуже цікавий досвід — повна й глибока диспансеризація усіх учнів з метою отримання карти здоров'я школяра.
Людмила Блик, ДНІПРОПЕТРОВСЬК. 27 серпня 2012 року.
У разі використання цього матеріалу посилатися на сторінку джерела Код посилання:
Деякі питання організації виховної роботи Міністерство надсилає для практичного використання методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році.
Просимо довести їх до відома керівників навчальних закладів та педагогічних працівників.
Рекомендації будуть розміщені на сайті МОНмолодьспорту www.mon.gov.ua та на сайті Інституту інноваційних технологій і змісту освіти www.iitzo.gov.ua
Додаток на 10 арк.
Заступник Міністра Б.М. Жебровський
Додаток до листа Міністерства освіти, молоді та спорту України від 23.08.12 № 1/9-595
Деякі питання організації виховної роботи у 2012/2013 навчальному році Процес становлення незалежної демократичної України з її прагненням стати повноправним членом європейської спільноти передбачає всебічне утвердження в суспільному та індивідуальному бутті цивілізованого життя на основі загальнолюдських цінностей та духовних, моральних і культурних засад життя українського народу. Тому мета сучасного освітнього процесу - не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, твор
... Читати далі »