15 червня цього року у Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту на круглий стіл зібралися фахівці з кадрових питань обласних управлінь освіти і науки, спеціалісти районних відділів освіти, керівники навчальних закладів, представники ЦК профспілки працівників освіти і науки України та профспілкових організацій з регіонів для узагальнення результатів цьогорічної атестації, яка пройшла за новим Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, та обговорення питань удосконалення процесу атестації.
Засідання круглого столу відкрив директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Олег Єресько, який наголосив на великому значенні прийнятого Типового положення та підкреслив, що завдяки новим нормам, уведеним до нього у педагогічних працівників з’явилася мотивація до безперервного підвищення своєї кваліфікації, що сприятиме вдосконаленню якості освіти та підвищенню статусу педагога. Зокрема, уведено вимоги щодо оволодіння вчителем інформаційно-комунікаційними технологіями без яких неможливо уявити сучасну освіту.
Зі слів представників органів управління освітою та керівників навчальних закладів нове Типове положення отримало позитивні відгуки педагогічних працівників. Всі його норми спрямовані на захист прав педагогічних працівників та розширюють їх можливості.
Заступник Голови ЦК профспілки працівників освіти і науки України Сергій Романюк зауважив, що на часі розроблення кваліфікаційних характ
... Читати далі »
Протягом квітня-травня поточного року, за ініціативи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту, понад 300 освітян у складі творчих груп, що формувалися в кожній області, побували у своїх колег.
Під час Всеукраїнської естафети педагогами відвідано сотні навчальних закладів, проведено засідання круглих столів, взято участь у дискусіях, мозкових штурмах, брифінгах та прес-конференціях за участю регіональних засобів масової інформації. Окрім цього, учасники естафети мали змогу ознайомитися з визначними місцями нашої держави.
За підсумками роботи кожна делегація підготувала та передала до Міністерства інформацію про інноваційну діяльність у галузі загальної середньої та дошкільної освіти свого регіону та напрями інноваційної діяльності, за якими працюватимуть у педагогічних колективах у наступному навчальному році. І найголовніше – опис побачених інновацій, що можуть бути впроваджені у власну практичну діяльність та поширені у масштабах всієї країни.
Тепер справа за фахівцями Міністерства – проаналізувати, узагальнити інформацію та підготувати відповідні документи для розгляду на розширеному засіданні підсумкової колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту з питань загальної середньої та дошкільної освіти. Але вже сьогодні зрозуміло, що скарбничка української педагогіки весь час поповнюється новими ідеями та здобутками.
Проведення Всеукраїнської естафети переконливо довело,
... Читати далі »
10-20 червня учні 5-8 класів виконували підсумкові контрольні роботи з української мови, математики, історії України, іноземної мови (перша мова – англійська, французька, німецька) та російської мови (у школах (класах) з російською мовою навчання) за єдиними завданнями. Метою виконання робіт за єдиними завданнями було визначення рівня засвоєння учнями загальноосвітніх навчальних закладів навчального матеріалу, передбаченого Державним стандартом базової загальної середньої освіти. Зокрема, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту цікавить рівень засвоєння знань в розрізі сільських та міських шкіл; шкіл (класів), в яких певний навчальний предмет вивчався поглиблено та шкіл (класів), в яких поглиблено вивчалися інші навчальні предмети. Зазначену інформацію Міністерство планує отримати від обласних управлінь освіти до 10.06.2011 у формі підготовлених звітів. 20 червня буде представлено рекомендації до проекту нового Державного стандарту змісту освіти. Також, в черговий раз, зазначаємо, що учні, які з певних причин були відсутні під час написання робіт, переписувати їх не будуть, а виконання робіт на низькому рівні не є підставою для «каральних» санкцій (не переведення до наступного класу, організація «літніх курсів», звільнення вчителя тощо).