Немає сумнівів, що роль керівника в організації роботи з розвитку навчального закладу є головною, але реалізовувати програму переведення школи зі стану функціонування в стан розвитку доводиться всьому педагогічному колективу. Тому питання педагогічної взаємодії в колективах є надзвичайно актуальним.
24 грудня керівники навчальних закладів зібралися на семінар-практикум, який проводився у формі засідань 3-х фокусних груп, щоб розглянути питання організації взаємодії педагогічних працівників на основі соціонічних досліджень (І група), вивчення стану педагогічної взаємодії (ІІ група) та організації ефективної роботи педагогічної ради (ІІІ група). Для здійснення аналізу стану педагогічної взаємодії в закладах директори та практичні психологи проводили попереднє дослідження (анкетування), узагальнювали його результати, а під час семінару ознайомилися з технологіями аналізу отриманих результатів, мали можливість їх обговорити, виробити рекомендації щодо застосування нових технологій.
Учителі Узинського освітнього округу 23 грудня 2014 року зібралися на засідання педради «Диференціація та індивідуалізація навчального процесу в профільних групах» . У порядку денному передбачався обмін досвідом з організації особистісно зорієнтованого підходу до викладання курсів для учнів округу. Для того, щоб дискусія була предметною та змістовною, заступники директорів опорних закладів протягом листопада-грудня здійснювали тематичний контроль за роботою вчителів у профільних групах. На засіданні педради були заслухані результати вивчення питання диференціації, індивідуалізації, організації самостійної роботи (Шубіна О.І., Федорчук О.Л., Сосновська Л.В.), вчителі-предметники Ткаченко Н.П., Балахонова Р.Ф., Ширіна І.М. розповіли присутнім про свої підходи до викладання профільних курсів.