Немає сумнівів, що роль керівника в організації роботи з розвитку навчального закладу є головною, але реалізовувати програму переведення школи зі стану функціонування в стан розвитку доводиться всьому педагогічному колективу. Тому питання педагогічної взаємодії в колективах є надзвичайно актуальним.
24 грудня керівники навчальних закладів зібралися на семінар-практикум, який проводився у формі засідань 3-х фокусних груп, щоб розглянути питання організації взаємодії педагогічних працівників на основі соціонічних досліджень (І група), вивчення стану педагогічної взаємодії (ІІ група) та організації ефективної роботи педагогічної ради (ІІІ група). Для здійснення аналізу стану педагогічної взаємодії в закладах директори та практичні психологи проводили попереднє дослідження (анкетування), узагальнювали його результати, а під час семінару ознайомилися з технологіями аналізу отриманих результатів, мали можливість їх обговорити, виробити рекомендації щодо застосування нових технологій.
На завершення учасники заходу поділилися враженнями про нові підходи до організації роботи з педагогами, висловили побажання щодо більш тісної співпраці з практичними психологами.
|