Творча група педагогів визначила заходи щодо проведення фестивалю, а саме;
- проведення консультацій для педагогів „Від творчості педагога до творчості дитини”;
- оформлення матеріалів для батьків на тему „Роль театрального мистецтва у вихованні дітей дошкільного віку”;
- виготовлення дидактичних ігор театрального спрямовання;
- конкурс на кращий осередок в групах;
- проведення занять, присвячених театральній тематиці;
- робота в театральній майстерні (виготовлення театрального реквізиту та костюмів);
- проведення сюжетно-рольових ігор „Ми – актори”, „Імпровізація нашого театру”, „Я – режисер, і ми ставимо казку”
- показ вистав „Сімейного театру”;
- проведення розваг;
- драматизація казок;
- створення авторських казок та показ їх силами батьків і дітей;
- організація відвідування мистецьких заходів родинами вихованців;
- проведення конкурсу малюнків „Мій улюблений театральний герой”.
Педагоги дошкільних навчальних закладів району великого значення надають театрально-ігровій діяльності дошкільників. Для цього широко використовують у роботі народні та авторські казки. Залучати дітей до театрально-ігрової діяльності починають з раннього віку. Це театр іграшок, театр на фланелеграфі, настільний, пальчиковий театри. Прості за змістом казки та розповіді, яскраві, естетично оформлені персонажі та декорації театрів приваблюють малюків, викликають позитивні емоції, сприяють розвитку комунікативних умінь ти навичок. Старших дошкільники показували ігри-драматизації та імпровізації, лялькові вистави. Діти з великою радістю переглядали показані дорослими дійства і із задоволенням брали участь у них. Після вистав у залі хвилююча, урочиста атмосфера. Ми бачимо щасливі усмішки, палаючі очі, радісні обличчя маленьких акторів та їхніх однолітків - глядачів! Що може красномовніше за це свідчити про любов дітей до театру! І нам, педагогам, хочеться і надалі продовжувати поглиблено працювати над організацією театрально-ігрової діяльності вихованців, бо у театралізованій грі яскраво проявляється і розвивається дитяча творчість. В ній дошкільнята одночасно стають драматургами, і режисерами.