Четвер, 18.07.2019, 11:51
Методична служба
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Актуально! [732]Атестація педпрацівників [13]
Батькам [4]Вітаємо! [197]
День сьогодні [108]Державна підсумкова атестація [20]
Діловодство [2]Документ [14]
Закінчення навчального року [27]Запрошуємо до обговорення [2]
ЗНО [46]Інклюзивне навчання [2]
Інспектування [4]Конкурс [106]
Методичні заходи [558]Науково-методична рада РМК [3]
Нарада директорів [28]Нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи [14]
Обдарована дитина [85]Педагогічні кадри [55]
Позакласна робота [39]Початок навчального року [105]
Предметний тиждень [102]Тема тижня [10]
Управлінська діяльність [36]Спорт [29]
Шкільні новини [413]
Корисні посилання

СТРІЧКА НОВИН

Освітній портал

Головна » 2013 » Серпень » 9 » Інклюзивна освіта в Україні потребує розвитку
11:39
Інклюзивна освіта в Україні потребує розвитку
Уповноважений президента з прав дитини констатує наявність комплексу проблем в цій сфері

Уповноважений Президента України з прав дитини приділяє постійну увагу запровадженню та розвитку в Україні інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами. Про це йдеться у звіті Уповноваженого Президента Юрія Павленка, представленому Главі держави.


У документі зазначається, що на виконання доручення Президента від 30 серпня 2012 року у Державному бюджеті 2013 року в 2,5 рази (до 48 млн грн) збільшено обсяги видатків на освіту дітей з особливими потребами у загальноосвітніх навчальних закладах, що створює відповідні умови для відкриття інклюзивних класів у загальноосвітніх школах та інклюзивних груп в дошкільних закладах.

Також, зазначається у звіті, у Державному бюджеті України на 2013 рік передбачено 10 млн грн на видання підручників і посібників для учнів з особливими освітніми потребами, в тому числі виготовленими шрифтом Брайля.

Разом з тим, уповноважений президента з прав дитини констатує наявність комплексу системних проблем в цій сфері та необхідність активізації діяльності центральних та місцевих органів влади з реального забезпечення права дитини з особливими потребами, дитини-інваліда на якісну, доступну освіту.

«Розвиток інклюзивної освіти обумовлює необхідність тісної професійної співпраці педагогічних, медичних, соціальних працівників в інтересах конкретної дитини. Проте, не розроблено міжгалузевих нормативних актів з питань цієї співпраці», - зазначив Юрій Павленко.

За його словами, відчувається гостра нестача роз'яснювальної роботи з громадою, педагогічною та медичною громадськістю.

«З-поміж інших, потребує вирішення проблема несприйняття інклюзивного навчання батьками як здорових дітей, так і дітей з інвалідністю, готовність педагогів до сприйняття таких дітей так само є проблематичною, і це все гальмує процес відкриття нових інклюзивних класів. Батьки дітей з інвалідністю часто натикаються на невмотивовані, на їх погляд, відмови у зарахуванні дітей до навчальних закладів, в тому числі і дошкільних», - зазначив Ю.Павленко.

Крім того, йдеться у звіті Уповноваженого Президента, необхідно визначити, дитина з якими саме потребами може навчатись в загальноосвітній школі за інклюзивною програмою.

«Розвиток інклюзивної освіти природно обумовлює удосконалення діяльності спеціальних шкіл та реорганізацію інтернатних закладів, що в результаті розширить можливості як спеціальних, так і загальноосвітніх шкіл, змінить практику співпраці педагогів з батьками та дітьми», - наголосив Ю.Павленко.

За матеріалами: Освіта.ua

Категорія: Інклюзивне навчання | Переглядів: 642 | Додав: osvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

19 грудня - день народження сайту

Календар
«  Серпень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Статистика

Locations of visitors to this page


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 387
Погода


Онлайн переводчик
поменять
Copyright MyCorp © 2019