27 жовтня 2016 року на базі Фурсівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся інтегрований семінар учителів математики та хімії спільно з учнями шкіл району на тему «Використання цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу в процесі підготовки учнів до олімпіад».
У першій частині заходу всі присутні ознайомились з можливостями використання цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу. Соболь Н. А. (вчитель математики) та Сідало О. Я. (вчитель хімії) Фурсівської ЗОШ І-ІІІ ступенів провели майстер-клас по розв’язуванню задач з теми «Розчини», використовуючи інтерактивну дошку, математичним та хімічним способами. Крім того, педагоги показали як можна використати вебкамеру під час контролю знань учнів та провели тестування з учнями в системі Classroom Management.
У другій частині вчителі хімії опрацювали Програму підготовки учнів до ІІ етапу олімпіади з хімії (Ткаченко Н. П. – Узинська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1), методичні підходи до захисту наукових робіт членів МАН (Сідало О. Я. – Фурсівська ЗОШ І-ІІІ ступенів) та «ЗНО – 2017» (Ткаченко Н. П. – Узинська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1), а вчитель математики Юхно Р. А. (Глушківське НВО) ознайомила з диференційованим підходом до учнів у процесі вивчення математики, Фертюк Л. М. (Сухоліське НВК) – з прийомами організації ефективного мислення і спілкування учнів. Про характерні олімпіадні задачі з математики розповіла Третяк Т. П. (Озернянська ЗОШ І-ІІ ст. №1).
Після чого був проведений тренінг з учнями і вчителями по розв’язуванню олімпіадних задач та аналіз учнівських робіт ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії і математики вчителями: Стаховською В. Н., Савчуком М. О. (Маловільшанська ЗОШ №2), Савчук Г. І. (Яблунівський НВК), Бєляєвою Т. І. (Узинська №2), Ткаченко Н. П. (Узинська ЗОШ №1), Онопрієнко В. С. (Озернянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Драбенко О. В. (НВК «Узинська гімназія»), Олейніковою С. В. (Терезинське НВО), Микитюк Н. А. (Скребишівська ЗОШ), Бабій Л. В. (Острійківська ЗОШ).
На закінчення учасниками семінару під керівництвом методистів РМК Бабенко А. С. та Кравченко Н. Д. були вироблені методичні рекомендації щодо ефективної підготовки учнів до ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії та математики.
|