21.04.2016 р. у дошкільному навчальному закладі «Зіронька» Узинської міської ради пройшов семінар-практикум для завідувачів дошкільних закладів району з проблеми «Яким повинен бути першокласник».
З метою налагодження інтегральної взаємодії дошкільного навчального закладу, сім’ї та школи у особистісному розвитку дитини, досягнення нею соціальної і життєвої компетентності, формування безболісної адаптації до нового соціального середовища відбулася зустріч батьків та педагогів з використанням інтегральної методики. Ігри на об’єднання, обговорення у колах, мозковий штурм, презентації, надали можливості з’ясувати нагальні питання щодо готовності дітей до школи, визначити пріоритет виховного значення, прийти до розуміння, що тільки ми разом сім’я, дитячий садок, школа зможемо створити для дитини сприятливі умови для безболісної адаптації перед вступом у шкільне життя.
Під час спільного діалогу вчителі і освітяни-дошкільники вирішували актуальні питання щодо результативної реалізації запланованих заходів з наступності у роботі ДНЗ та початкової школи, впровадження Державних стандартів початкової освіти й Базового компоненту дошкільної освіти, здійснення психолого-педагогічного супроводу майбутніх першокласників.
У своєму виступі завідувач Односум Л.Г. наголосила на важливості здобуття дошкільної освіти дітьми старшого дошкільного віку. Розповіла про організацію освітнього процесу дітей 5-ти річного віку за вимогами програми "Українське дошкілля», створення сприятливих умов для всебічного розвитку дитини, системної підготовки старшого дошкільника до шкільного життя. Вихователь-методист Комаровських Г.І.. під час презентації розкрила форми роботи з дітьми у центрах активності із активним використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Практичний психолог Черевата Н.С. надала характеристику психологічної готовності дитини до навчання. Учитель початкових класів Юрченко Л.А. розповіла про наступність у роботі дошкільного навчального закладу та Узинської ЗОШ №1. Відмітила, що вихователі та вчителі постійно співпрацюють з даного питання. Проводять спільні методичні засідання, круглі столи та виховні заходи з дітьми.
Активну участь в обговорення даного питання взяли вихователі, вчителі, батьки, завідувачі дошкільними навчальними закладами району. Всі разом вирішили, що потрібно об’єднувати зусилля для забезпечення формування цілеспрямованої взаємодії сім’ї, ДНЗ і школи як суб’єктів педагогічного процесу та організації підготовки дітей до школи. У кінці засідання були вироблені методичні рекомендації для педагогічних працівників ДНЗ та ЗНЗ та надані поради батькам.
|