16.11.2016 року в дошкільному навчальному закладі «Веселка» Шкарівської сільської ради відбувся семінар-практикум музичних керівників ДНЗ району. Метою якого було вміло поєднувати і впроваджувати традиційні та інноваційні технології у музичному вихованні дошкільників. Виховання у дітей інтересу до різних видів музичної діяльності. Формування музично-ритмічних здібностей, розвиток музично-ритмічного мислення, умінь творчо використовувати накопичений досвід у взаємодії з навколишнім середовищем. Сьогодні завдання дошкільної освіти зосереджуються навколо дитини, розкриття її індивідуальності і неповторності, уміння знайти себе в суспільстві і навколишньої дійсності. Зміни, що відбуваються в дитині, проявляються в усіх компонентах її музичної культури: в її музичному досвіді, в музичній грамотності, в музичній творчості. Формування кожного з компонентів музичної культури дитини є предметом педагогічної діяльності музичного керівника. Завдання музичних керівників ДНЗ навчити дітей розуміти «цю прекрасну своєрідну мову музики», постійно розвивати музичний смак. Досягти цього можна тільки правильно організувавши музичне иховання дітей. Під час семінару-практикуму були розкриті тенденції сучасного музичного розвитку дошкільнят з використанням нетрадиційних та інноваційних технололгій Присутні на семінарі музичні керівники ДНЗ району мали змогу ознайомитися з досвідом роботи музичного керівника ДНЗ «Веснянка» Шкарівської сільської ради Литвиненко Тетяни Миколаївни, яка вміє щедрою рукою посіяти зернятко гармонії в душі дітей засобами музики, педагог, котрий може розмовляти з душею дитини завдяки прекрасній своєрідній мові і мистецтва. Учасники семінару мали нагоду: переглянути тематичне музичне заняття для дітей старшого дошкільного віку –«Музика осені», брали активну участь в майстер класі. «Здоров’язберігаючі технології, які використовуються в музичному вихованні». У методичній майстерні Золотої К.С. музичні керівники отримали методичні рекомендації: «Інноваційні технології в музичному вихованні дошкільників. Під час підведення підсумків та обговорення роботи семінару-практикуму музичні керівники зробили висновок, що музичне виховання із використанням здоров’язберігаючих технологій ефективне лише при обліку індивідуальних і вікових особливостей кожної дитини, та її інтересів. І, звичайно ж, його успіх неможливий без спільної діяльності музичного керівника та вихователів, які активно допомагають, організовують самостійне музикування дітей в групах.
|