Завдяки пізнавальним психічним процесам дитина одержує знання про навколишній світ та про себе, засвоює нову інформацію, запам'ятовує, розв'язує певні завдання. Серед них виділяють відчуття і сприймання, пам'ять, мислення, уяву. Мова і мовлення постають одним із засобів мислення та розуміння.
14 травня 2014 року в дошкільному навчальному закладі «Веснянка» Матюшівської сільської ради відбувся семінар-практикум вихователів ДНЗ району на тему Розвиток пізнавальних інтересів у навчальній та ігровій діяльності. Учасники семінару-практикуму переглянули практичний блок:
Навчально - ігрова діяльність (мовленнєве спілкування) в молодшій групі
Тема «В гості до курочки Ряби»
вихователь Мельник А.А.
Міні-заняття в різновіковій групі (англійська мова). Гурткова робота.
«День народження ведмедика Теді»
Вчитель англійської мови Утеченко О.Л.
Заняття з дітьми старшого дошкільного віку «пригоди Наталочки-читалочки»
Вихователь Батенко І.М.
Теоретична частина розпочалася презентацією досвіду роботи вихователів Батенко І.М. та Мельник А.М. з проблеми „Практика використання цікавого матеріалу та ігрових прийомів для виховання і розвитку у дітей старшого дошкільного віку пізнавальних інтересів” Система роботи вихователів зацікавила всіх присутніх і на прохання учасників семінару вихователь Батенко І.М. розучила з ними різні ігри, спрямовані на розвиток сенсорного сприйняття, дрібної моторики, уяви, мови. Далі учасники семінару оглянули виставку дидактичних ігор з пізнавального розвитку (мовленнєвий розвиток), наочний на роздатковий матеріал, який використовують вихователі ДНЗ „Веснянка” для розвитку пізнавальних інтересів дітей. Цікаво пройшла дискусія з даної теми, учасники семінару аналізували робили висновки та висловлювали пропозиції. Під час семінару була створена атмосфера доброзичливості та взаємної довіри, вільного обміну думками, співробітництва та співдружності. Завершився семінар-практикум підбиттям підсумків обговорення теми, прийняттям методичних рекомендацій.
Методист РМК Бойко Л.Я.
|