З метою популяризації правових знань, розвитку пізнавального інтересу до предмета у 8-9 класах відбувся правовий брейн-ринг «Мої права та обов’язки». Учні виявили вміння вирішувати правові ситуації, користуючись своїми знаннями в галузі прав людини, проявляти відповідальність за свої вчинки. Весело, завзято, з цікавістю кожен з учасників гри намагався «заробити» бали для своєї команди. Учні 11класу стали учасниками тренінгу «Як не стати жертвою злочину». У процесі роботи вони визначили що таке злочин, дослідили, які найбільш типові злочини трапляються у нашому населено¬му пункті, вияснили, яка людина частіше за все може опинитися в ролі «жертви злочину» та, працюючи в парах, склали і презентували поради тим, хто не хоче стати потенційною «жертвою злочину». Проведено пізнавально-розважальну програму для старшокласників «Ми і закон». Учні 6 і 7 класів грали в гру з елементами тренінгу «Чарівне дзеркало», заглянувши до «чарівної» скриньки, побачили у дзеркалі найцінніший скарб – себе – людину, неповторну, єдину, життя якої є найбільшою цінністю на Землі
|