10 січня словесники Білоцерківщини традиційно зібралися для підведення підсумків роботи в минулому році та планування роботи на наступний рік. Педагоги також обговорювали основні засади компетентісного підходу в умовах реформування освіти. Вчителі ділилися власним досвідом. Діденко Л.М., вчитель української мови та літератури Пилипчанського НВК, презентувала відеоряди до поетичних творів, які вивчаються у 5 класі, матеріали досвіду можуть бути використані не лише вчителями словесниками, а й вчителями художньо-естетичного циклу, що дасть змогу урізноманітнити навчально-виховний процес, зробити його цікавішим та візуалізувати метеріал, що вивчається. Грищенко О.П., учитель російської мови Яблунівського НВК, представила увазі присутніх дидактичні матеріали з російської мови, де за основу був взятий компетентісний підхід до викладання предмета. Завдання запропоновані на картках, розраховані на різні рівні підготовки учнів, можуть були використані на різних етапах уроку. Назарко В.В., вчитель зарубіжної літератури Розаліївського НВО, познайомила колег з дуже цікавою технологією – ейдетикою, яка базується на максимальному використанні образного типу інформації. Учитель кодує матеріал уроку в символи, схеми, і діти запам’ятовують інформацію, пропускаючи її через серце, емоції, темперамент. Підводячи підсумки засідання, Смульська М.М., методист РМК, відмітила, що в умовах реформування освіти основним пріоритетом є зміщення акценту від масової освіти до персоналізованого навчання, від простих технічних ресурсів і методів, засобів навчання до використання технологій ХХІ століття: інформаційно-комунікаційних та хмарно зорієнтованих технологій, технологій дистанційного навчання, 3-D технологій, практико зорієтованих методів і форм навчання: ігрових, проектних, командних, зміна акцентів від знаннєвого підходу до компетентнісного підходу.
|