Субота, 20.04.2024, 10:15
Методична служба
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Актуально! [732] Атестація педпрацівників [13]
Батькам [4] Вітаємо! [197]
День сьогодні [108] Державна підсумкова атестація [20]
Діловодство [2] Документ [14]
Закінчення навчального року [27] Запрошуємо до обговорення [2]
ЗНО [46] Інклюзивне навчання [2]
Інспектування [4] Конкурс [106]
Методичні заходи [558] Науково-методична рада РМК [3]
Нарада директорів [28] Нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи [14]
Обдарована дитина [85] Педагогічні кадри [55]
Позакласна робота [39] Початок навчального року [105]
Предметний тиждень [102] Тема тижня [10]
Управлінська діяльність [36] Спорт [29]
Шкільні новини [413]
Корисні посилання

СТРІЧКА НОВИН

Освітній портал

Головна » 2017 » Січень » 10 » Засідання РМО вчителів-словесників
15:19
Засідання РМО вчителів-словесників

  

  10 січня словесники Білоцерківщини традиційно зібралися для підведення підсумків роботи в минулому році та планування роботи на наступний рік. Педагоги також обговорювали   основні засади компетентісного підходу в умовах реформування освіти. Вчителі ділилися власним досвідом. Діденко Л.М., вчитель української мови та літератури Пилипчанського НВК,  презентувала відеоряди до поетичних творів, які вивчаються у 5 класі, матеріали досвіду можуть бути використані не лише вчителями словесниками, а й вчителями художньо-естетичного циклу, що дасть змогу урізноманітнити навчально-виховний процес, зробити його цікавішим та візуалізувати метеріал, що вивчається. Грищенко О.П., учитель російської мови Яблунівського НВК, представила увазі присутніх дидактичні матеріали з російської мови,  де за основу був взятий компетентісний підхід до викладання предмета. Завдання запропоновані на картках, розраховані на різні  рівні підготовки учнів, можуть були використані на різних етапах уроку. Назарко В.В., вчитель зарубіжної літератури Розаліївського НВО, познайомила колег з дуже цікавою технологією – ейдетикою, яка базується на максимальному використанні образного типу інформації. Учитель кодує матеріал уроку в символи, схеми, і діти запам’ятовують інформацію, пропускаючи її через серце, емоції, темперамент.  Підводячи підсумки засідання, Смульська М.М., методист РМК, відмітила, що в умовах реформування освіти основним пріоритетом є зміщення акценту від масової освіти до персоналізованого навчання, від   простих технічних ресурсів і методів, засобів навчання до використання технологій ХХІ століття: інформаційно-комунікаційних та хмарно зорієнтованих технологій, технологій дистанційного навчання, 3-D технологій, практико зорієтованих методів і форм навчання: ігрових, проектних, командних, зміна акцентів від знаннєвого підходу  до компетентнісного підходу.  

Категорія: Методичні заходи | Переглядів: 748 | Додав: marina_smulska | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

19 грудня - день народження сайту

Календар
«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Статистика

Locations of visitors to this page


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 387
Погода


Онлайн переводчик
поменять
Copyright MyCorp © 2024