Ситуація із впровадженням в навчальний процес підсумкових контрольних робіт для учнів 5-8 класів набирає широкого розголосу.
Серед педагогічної громадськості, батьків і учнів поширюється невдоволення рішенням Міністерства освіти і науки про проведення підсумкових контрольних робіт, що офіційно передбачає визначення рівня засвоєння матеріалу відповідно до нинішнього Державного стандарту базової загальної середньої освіти та його оновлення.
Сутність інноваційних перетворень
16 лютого Міністерство освіти і науки видало наказ №141 "Про проведення підсумкових контрольних робіт", метою якого є якісна підготовка проекту Державного стандарту базової загальної середньої освіти.
Згодом міністерством були надані методичні рекомендації щодо проведення підсумкових контрольних робіт у 5-8 класах з української мови, математики, історії України, іноземної та російської мови (у школах із російською мовою навчання).
Відповідно рекомендацій МОН, варіанти завдань підсумкової контрольної роботи мають добирати загальноосвітні навчальні заклади, але за змістом запропонованих посібників.
Необхідно зазначити, що наприкінці навчального року в 5-8 класах у школах завжди проводили підсумкові контрольні роботи. У 2011 році вони "прив’язані" до конкретних виданих посібників.
Ситуація ускладнюється двома чинниками. По-перше,
...
Читати далі »