На сьогодні серед багатьох освітянських питань, які активно обговорюються в суспільстві, є питання щодо впровадження інклюзивного навчання. Це перемога гуманістичної педагогіки і демократичної освіти в Україні. Урядом України зроблено прогресивний крок в напрямі реалізації права кожної дитини з особливими освітніми потребами навчатися в загальноосвітньому закладі за місцем проживання, а саме: 15 серпня 2011 року постановою Кабінету Міністрів України N 872 затверджено Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
Цей документ розроблений на виконання Конвенцій про права інвалідів, про права дітей, Конституції України, Указів Президента України щодо підвищення якості освіти, міжнародних програм щодо забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами на отримання якісної освіти.
Довгоочікуваний батьками, громадськістю документ, врегульовує комплекс питань, пов’язаних із організацією навчально-виховного процесу та створенням відповідних умов для навчання, приведення системи освітньої роботи у відповідність до потреб дитини та сім’ї.
На сьогодні дуже важливо, щоб кожний громадянин нашого суспільства перейнявся розумінням щодо необхідності спільного навчання здорових дітей та їх хворих однолітків. Особлива роль у цьому процесі відведена батькам та педагогам. Однак, на превеликий жаль, не всі педагоги правильно розуміють, що таке інклюзивна освіта, не вивчають уважно нормативні документи та сіють смуту серед
...
Читати далі »