Організатор конкурсу: Інститут обдарованої дитини НАПН України Метою конкурсу педагогічної майстерності є сприяння максимальному наближенню навчання й виховання дітей в Україні до виявлення та розвитку задатків та здібностей кожної дитини, формування інноваційної особистості, утвердження дитиноцентризму в освіті, поширення досвіду творчо працюючих педагогів з виявлення та педагогічного супроводу творчого, інтелектуального та фізичного розвитку учнів засобами проектування моделей сучасних уроків, програм, проектів та виховних заходів. Конкурс проводиться за участю педагогів загальноосвітніх, спеціалізованих та позашкільних навчальних закладів України всіх форм власності. ПОЛОЖЕННЯ про І Всеукраїнський конкурс "Творчий учитель – обдарований учень»
День прав людини відзначається щорічно 10 грудня за ініціативою Генеральної Асамблеї ООН. Цей день знаменує річницю прийняття Асамблеєю Загальної декларації прав людини у 1948 році. В 1950 році Генеральна Асамблея запропонувала всім державам і зацікавленим організаціям відзначати 10 грудня в якості Дня прав людини.
У шанувальників футболу всього світу є своє свято - Всесвітній день футболу. Подякувати за нього можна ООН, яка і запропонувала його відзначати 10 грудня кожного року. Таким чином міжнародне співтовариство віддає дань цьому виду спорту, який для багатьох мільйонів не просто гра, а стиль життя. Перша згадка про футбол як «про гру в м’яч ногами» історики знайшли в китайських джерелах, що датуються другим тисячоліттям до нашої ери. Називалася вона Цу Чю, що означає «штовхати
... Читати далі »
7 листопада 2011 року в Київському міському будинку вчителя відбулося чергове розширене засідання робочої групи з питань проведення моніторингового дослідження щодо статусу та ролі вчителя в українському суспільстві у 2011-2012 роках. На засіданні окрім членів робочої групи були присутні представники громадських організацій та вчителі навчальних закладів м. Києва, які взяли участь в апробації інструментарію дослідження.
У вступному слові начальник відділення моніторингових досліджень освітньої галузі Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Олена Патрикеєва ознайомила присутніх з метою та завданнями дослідження, термінами, методикою проведення та наголосила на важливості ознайомлення з його результатами широких кіл громадськості: «Дане моніторингове дослідження – це складова загального моніторингу щодо реформування освітньої галузі. Ми упевнені, що питання статусу вчителя, його ролі в сучасному суспільстві потребує значно більше уваги. Ми не прогнозуємо певні результати, проте сподіваємося отримати об’єктивну оцінку в
... Читати далі »