Учні та вчителі шкіл отримали можливість користування повними електронними версіями збірників завдань для державної підсумкової атестації 2011/12 навчального року
У цьому навчальному році атестація учнів 4-х, 9-х та 11-х класів буде проводитися за збірниками, затвердженими Міністерством освіти і науки.
Електронні збірники завдань ДПА оприлюднені Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти з метою їх практичного використання учнями та вчителями шкіл в процесі підготовки та проведення державної підсумкової атестації у цьому навчальному році.
Нагадаємо, що підсумкова атестація у початковій школі відбуватиметься з 11 до 20 травня, в основній з 14 до 30 травня, а в старшій школі з 4 до 11 травня 2012 року.
Державна підсумкова атестація для випускників 11-х класів буде проведена з трьох предметів у письмовій формі. У 9-х класах атестація учнів відбуватиметься з п'яти навчальних предметів.
В основній та старшій школі атестація розпочнеться іспитом з української мови, що є обов’язковим предметом атестації для всіх школярів, а завдання традиційно буде оголошено у день проведення атестації по телебаченню та радіо.
Вчитель початкової школи має оволодіти принципово новим для сьогодення інструментом – сучасною методикою навчання дітей початкового шкільного віку основам інформатики та іноземної мови
Про це сьогодні заявив Перший заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту Євген Суліма під час наради ректорів вищих педагогічних навчальних закладів з питань підготовки педагогічних кадрів до роботи в умовах запровадження нових стандартів середньої освіти.
Також Перший заступник Міністра звернув увагу на характерну особливість стандарту – водночас із предметною підготовкою, за роки здобуття загальної середньої освіти діти мають оволодіти ключовими компетентностями.
Окрім того Євген Суліма зазначив, що «не можна оминути увагою необхідність врахування вимог зазначених стандартів початкової загальної освіти і загальної середньої освіти до підготовки вчителя при розробленні нової Концепції розвитку педагогічної освіти, роботу над якою розпочато у Міністерстві».
Учасники наради, яким роздано проект Концепції педагогічної освіти, погодилися, що сучасний розвиток суспільства вимагає подальшого вдосконалення системи педагогічної та післядипломної освіти педагогічних працівників відпові
... Читати далі »