|
Концепцією профільного навчання визначено 6 базових предметів для вивчення учнями 10 та 11 класів |
Міністерством освіти і науки затверджено Концепцію профільного навчання у старшій школі.
Концепція
визначає методологію, організаційно-педагогічні умови та окреслює
механізми реалізації профільного навчання у старшій школі.
Метою
профільного навчання є забезпечення умов для якісної освіти
старшокласників у відповідності з їхніми індивідуальними нахилами,
можливостями, здібностями і потребами, забезпечення професійної
орієнтації учнів на майбутню діяльність, яка користується попитом на
ринку праці.
Концепцією визначено, що профіль навчання – це
спосіб організації диференційованого навчання, який передбачає
розширене, поглиблене і професійно зорієнтоване вивчення циклу
споріднених предметів.
Школи формуватимуть ті чи інші профілі
навчання за рахунок комбінації базових, профільних,
вибірково-обов’язкових предметів, спеціальних курсів, курсів за вибором
та факультативів відповідно до профільного самовизначення учнів.
...
Читати далі »