Протягом 25 лютого – 1 березня 2013 року у м. Києві проходив Всеукраїнський науково-практичний семінар «Реалізація Державного стандарту початкової загальної освіти за підручниками для учнів 2 класу. Нові підходи стосовно орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Організаторами Всеукраїнського науково-практичного семінару виступили Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, департамент освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації.
Учасники науково-практичного семінару обговорили питання щодо теоретичних та практичних аспектів упровадження Державного стандарту початкової загальної освіти за підручниками для учнів 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів; актуальність упровадження вербального оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів з фізичної культури, основ здоров’я, музичного та образотворчого мистецтва, інтегрованого курсу «Мистецтво», з предмета «Сходинки до інформатики».
У рамках семінару проведено круглий стіл, на якому учасники семінару обговорили проблеми упровадження Державного стандарту нового покоління у частині контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
Учасники семінару підбили підсумки його роботи та зазначили:
1. В Україні активізується діяльність щодо підготовки вчителів початкових класів до запровадження нового змісту навчання у 2 класах загальноосвітніх навчальних закладів.
2. Ефективність упровадження передового педагогічного досвіду з навчального предмета «Сходинки до інформатики»;
3. Доцільність організації роботи в регіонах «Школи вчителя першого класу», «Школи вчителя другого (третього, четвертого) класу» для ефективного впровадження нового змісту початкової загальної освіти;
4. Ефективність роботи інститутів післядипломної педагогічної освіти обласних ОДА в системі підвищення кваліфікації вчителів початкових класів та в організації навчально-виховного процесу початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів.
|