17 березня 2016 року на базі Дроздівської ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено інтегрований семінар-практикум вчителів математики ШПМ, вчителів фізики ПГ та ШМВФ з теми: «Розвиток креативного мислення учнів у процесі пізнавальної діяльності».
З питання «Розвиток креативного мислення учнів у процесі пізнавальної діяльності» виступив Проценко С. В., учитель фізики Томилівського НВО «ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок», а про урок у сучасних технологіях розповіла Загородня Н. М., учитель математики Дроздівської ЗОШ І-ІІІ ступенів і про роль проектних технологій у розвитку креативного мислення учнів доповіла Онищенко І. В., вчитель математики та фізики Сорокотязького НВО «ЗОШ І-ІІ ступенів – дитячий садок». Досвідом з формування компетентностей учнів з тригонометрії поділилась Бучма Т. А., вчитель математики Узинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, а про застосування компетентностей учнів з тригонометрії у шкільному курсі фізики розповів Савчук М. О., учитель математики та фізики Маловільшанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2.
Різні методи, форми та технології навчання, які розвивають інтерес учнів до предмету, стимулюють до здобуття нових знань в цікавій формі продемонструвала на відкритому уроці алгебри в 7 класі з теми: «Розв’язування вправ на побудову графіків лінійних функцій» учитель математики Соцька К. І., а підсумкове заняття з фізики в 10 класі на тему «Зв'язок механіки з іншими фізичними теоріями, науками, технікою. Роль механіки в соціально-економічному розвитку суспільства. Внесок українських учених у розвиток механіки», з використанням учнівських проектів, провів учитель фізики Омельченко В. М. (вчителі Дроздівської ЗОШ І-ІІІ ступенів).
Після обговорення відкритих уроків і виступів учасниками семінару під керівництвом методиста РМК Кравченко Н.Д. та керівників ШПМ Савчук Л.В., ПГ Соболь Н. А., ШМВФ Бялківського Ю. В. були вироблені методичні рекомендації для вчителів математики та фізики Білоцерківського району.
Методист РМК Кравченко Н.Д.
|