29 жовтня 2013 року на
базі Узинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1
Білоцерківського району відбулося перше
засідання педагогічної ради Узинського освітнього округу за темою «Оновлення
змісту освіти в умовах освітнього округу» . На порядок денний були винесені
наступні питання:
1. Профорієнтаційна
робота та профільні програми навчальних закладів-учасників округу.
2. Освітнє
середовище за вибором учня. Індивідуальні профільні маршрути.
3. Інформатизація
навчального процесу в рамках освітнього округу: стан та перспективи.
4. Способи
оцінювання в умовах профільного навчання. Карта індивідуальної оцінки
діяльності учня.
У обговорення взяли
участь представники шкіл учні, яких відвідують заняття, організовані в
освітньому окрузі, з метою профорієнтаційної роботи, підготовки до ЗНО та
вступу до вищих навчальних закладів.
Рішення педради Узинського
освітнього округу
1. Проводити профорієнтаційну роботу з
учнями у навчальних закладах-учасниках Узинського освітнього округу, починаючи
з початкової ланки, узявши до уваги Концепцію державної системи професійної
орієнтації населення, затверджену постановою Кабінету Міністрів України від 17
вересня 2008 р. №842, Положення про професійну орієнтацію молоді, що
навчається, Концепцію профільного навчання у старшій школі, інші документи .
2. На засіданнях педагогічних рад закладів
розглянути стан та перспективи профорієнтаційної роботи з метою розробки ефективних
профорієнтаційних проектів (програм) навчальних закладів (протягом року).
3. Провести вивчення освітніх запитів
учнів 9-х класів та подати попередні списки учнів за профілями навчання на
2014-2015 н.р. у відділ освіти (до 01.05.2014).
4. Забезпечити орієнтацію методів,
засобів, прийомів і форм організації
навчального процесу в освітньому окрузі на особистість учня, врахування його
пізнавальних можливостей, особистісного досвіду та підготовку до успішної здачі
ЗНО (постійно)
5. Формувати суб’єкт – суб’єктні відносини
у процесі навчання (постійно).
6. Створювати дидактичні комплекси, які
надають учням можливість вибору організації власного процесу учіння (протягом
року).
7. Ефективно використовувати можливості
матеріально-технічної бази (бібліотек, комп’ютерних класів, навчальних
кабінетів) освітнього округу для
створення особистісно орієнтованого освітнього середовища (постійно).
8. Застосовувати різні форми оцінювання
знань учнів з метою виявлення їх особистісного зростання, враховуючи доцільність
цих форм на різних етапах роботи з учнями (постійно).
|