У наш час гостро стоїть питання виховання
творчої особистості, яка може самостійно орієнтуватись у дійсності, вміє
знаходити нестандартні рішення на основі критичного ставлення до здобутої
інформації, і тому проблема розвитку творчих здібностей дітей набуває особливого значення і має багатющі
можливості для їх розвитку.
З метою удосконалення знань педагогів про особливості розвитку творчих здібностей у дітей та вирішення проблеми наступності між дошкільною і початковою освітою 13 лютого 2013 року в Сухоліському НВК цікаво і ефективно
пройшов семінар-практикум
вихователів та вчителів початкових класів
НВО та НВК.
Тема:
«Наступність в роботі дошкільного виховання та початкової
освіти. Розвиток креативності методами ТРВЗ
(теорія розв’язання винахідницьких завдань) за
програмою «Впевнений старт» та згідно вимог Державного стандарту
початкової загальної освіти.
Вихователь Кваша
Н.В. провела заняття в різновіковій
групі «Зустріч з
зайченятком»
Урок математика в 2 класі. Тема: «Знаходження
значення на дії різних ступенів .
Розв’язування задач на множення», вчитель Шаповал О.М.
Урок української мови в 4 класі. Тема: «На гостини до
дієслова. Узагальнення вивченого про дієслова як частину мови», вчитель Лобко
Л.А.
Колектив
закладу разом з дітьми показав виховний захід « Зимо, вже тобі не панувати, а
весні дорогу дати»»
Цікаво пройшов тренінг
педагогів з ТРВЗ «Друдли».
Вихователі ознайомилися з програмами початкової школи, а
вчителі з програмою для дітей старшого
дошкільного віку «Впевнений старт»
Вихователі
та вчителі початкових класів
довели, що для всебічного розвитку
особистості в кожному
навчальному закладі потрібно створити
креативного середовище, сприятливі умови для
особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формувати її
життєву компетентність, розвиток в неї креативні здібності.
|