Сьогодні у сфері шкільної географічної освіти вчитель має передбачити, насамперед, поліпшення її якості як пріоритетного напряму державної політики в галузі освіти, створювати умови для особистісного розвитку та самореалізації кожного громадянина країни, особливу увагу слід приділяти практично орієнтованій спрямованості географічної освіти як одному із найважливіших способів вирішення цих пріоритетів, засвоєнню нових понять, термінів: розширення словникового запасу, формуванню понятійного апарату, оскільки будь-який навчальний предмет передбачає засвоєння нових понять, термінів: розширення словникового запасу, оскільки поняття – це один з найважливіших компонентів системи наукових знань, базисна одиниця, «ядро», навколо якого формуються наукові знання
Зважаючи на це, рекомендуємо:
1. Приділяти належну увагу формуванню понятійно-термінологічного апарату на уроках географії та економіки.
2. Впроваджувати різноманітні ефективні форми засвоєння понять учнями на уроках географії та економіки.
3. Впроваджувати новітні технології навчання, враховуючи потреби та можливості закладу освіти.
Вчителі, постійно
4. Формувати навички учнів роботи з різноманітними джерелами інформації
Постійно
5. Сприяти оволодінню учнями географічними компетентностями
Постійно
6. Розробити методичні рекомендації щодо формування понятійного апарату на уроках географії
До 1 вересня 2013 року
7. Здійснювати науково-методичний супровід викладання географії та економіки
Лавренчук Г.М., постійно