Новий етап у розвитку шкільної освіти пов'язаний із формуванням компетентності через розвиток творчих здібностей учнів щодо змісту та організації навчального процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, доозброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили йому перебудувати навчально-виховний процес відповідно до нових вимог і підходів.
З цією метою на базі Маловільшанського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів» 3 березня 2016 року відбувся районний семінар-практикум для вчителів трудового навчання.
Адміністрація та педагогічний колектив закладу гостинно і доброзичливо зустріли учасників семінару. Директор школи Кравченко Д.А. презентував педагогам роботу навчального закладу.
У теоретичній частині методист РМК Лебединська О.Б. розповіла про формування компетентності через розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання. Вона наголосила, що забезпечення кожній дитині можливості використання свого творчого потенціалу є одним із пріоритетних завдань сучасної школи.
Вчитель трудового навчання Піщанського НВО, Сусол. В.В. поділилася з присутніми своїм досвідом роботи.
В практичній частині учасники семінару побували у творчій майстерні «Ізонитка - як вид декоративного мистецтва», де мали можливість спробувати свої навики у техніці «ізонитка» при виготовленні панно. Морська Ю.А. підготувала мультимедійну презентацію, в якій ознайомила учасників майстер-класу щодо техніки виконання, банку ідей, підготовку інструментів та матеріалів, історії ізонитки.
Практичну реалізацію прийомів та методів роботи щодо розвитку творчих здібностей школярів було продемонстровано під час майстер-класу «Виготовлення ляльки-зерновушки», який підготувала та провела для своїх колег Морська Ю.А.
Також гості з цікавістю переглянули вернісаж-виставку учнів школи, де пересвідчились, що створене у школі загальне «поле креативності» сприяє розвитку творчих здібностей учнів.
У заключній частині семінару відбулось підсумкове обговорення за інтерактивною технологією «Відкритий мікрофон», були визначені перспективні напрямки подальшої роботи щодо формування творчих здібностей як учнів ,так і вчителя.
|