4 квітня
2013 р. на базі ФурсівськоЇ ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено семінар-практикум вчителів математики
ШПМ «Сучасні підходи до організації навчання та інтерактивні технології» з теми: «Метод
проектів як спосіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках
математики».
Доповідь «Метод проектів як
спосіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики»
підготувала Ярошенко О.М. – вчитель
математики Фурсівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, під час якої виступали учні 5-го,
8-го та 11-го класів із міжпредметним короткостроковим індивідуальним проектом
«Які бувають таблиці?», із груповим довготерміновим (1місяць) монопроектом «Ми
будуємо басейн», із довгостроковим міжпредметним колективним шкільним проектом
«Шкільна форма: одноманітність чи шлях до індивідуальності?» відповідно. Про «Вимірювання на місцевості» – розповіла
Бучма Т.А., вчитель математики Узинської ЗОШ І-ІІІ ступенів, а продемонстрували
деякі вимірювання біля школи учні 7 класу під керівництвом Соболь Н.А., вчителя
математики Фурсівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Різні методи і засоби навчання, які розвивають інтерес учнів до предмету,
стимулюють до здобуття нових знань в
цікавій формі із використанням проектів продемонструвала на відкритому уроці математики в 5 класі з теми: «Ділення
десяткових дробів. Розв’язування вправ» вчитель математики Фурсівської ЗОШ
І-ІІІ ступенів, Крикун М.В.
Після обговорення відкритого уроку, доповіді та виступів учасниками семінару і керівником ШПМ Савчук Л.В., під керівництвом методиста
РМК Кравченко Н.Д. були вироблені
методичні рекомендації для вчителів математики Білоцерківського району.
|