З метою попередження надзвичайних ситуацій, загострення
уваги на необхідності дотримання основ безпеки життєдіяльності з 7 жовтня по 11
жовтня 2013 року у Глушківському НВО «ЗОШ І-ІІ ступенів – дитячий садок» був проведений тиждень
з основ здоров'я.
Сьогодні
проблема безпеки розглядається як
базисна потреба людини, тому на школи покладається відповідальність за
цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я,
адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.
Отож, перед коллективом нашого НВО, ми поставили такі завдання:
-
підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя;
-
поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок вчителів щодо формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;
-
пропагувати здоровий спосіб життя серед батьків та їх дітей;
Під час
проведення декади основ здоров'я розглядалися такі питання: безпека в побуті,
на спортивних та ігрових майданчиках, під час перебування в класі, пожежна
безпека, електротравматизм, безпека під
час грози, повені, інших стихійних лих, безпека праці, особиста гігієна та
здоровий спосіб життя.
Для учнів були
проведені виховні години:
1 клас: ««Безпечний
перехід вулиці»
2 клас: «Здоров'я – найдорожчий скарб»
4 клас: «Цінуй життя і
здоров’я»
5-9 класи: Турнір «Формула
здоров’я»
1-9 класи: Спортивне свято
«Веселі старти»
Роботу
проводили із залученням дітей до різних форм роботи: заняття, ігрова
діяльність, театралізована діяльність, свята та розваги, конкурси, бесіди
(індивідуальні, групові та колективні), екскурсії, читання художньої літератури
з використанням українського фольклору, самостійно-художня діяльність,
психогімнастика, пошуково-дослідницька діяльність, моделювання ситуацій та їх
розв’язання.
Робота проводилася згідно плану проведення тижня. Всі заходи, які були заплановані, вчасно проведені. Діти добре засвоїли норми та правила безпеки.
Здійснювали цільові
екскурсії: на кухню. Педагоги
водночас формували
у дітей уявлення
про те, що вогонь
і електрика потрібна людині, однак, при недбалому та
неуважному відношенні
до цього, представляє небезпеку
для життя, а також для всього того, що створено руками людини.
У 60% дітей є навички користування побутовими електроприладами (телевізорами, магнітофонами, прасками,
чайниками).
Всі діти, без
винятку були ознайомлені з номерами телефонів пожежної частини (101), міліції
(102), швидкої допомоги (103), та знають, як користуватися ними у випадку необхідності.
Свої дії діти закріплювали в дидактичних іграх та сюжетно-рольових іграх. Всі
ситуації супроводжувалися розповіддю, показом, демонстрацією та поясненням
вчителя про небезпеку та наслідками зневажливого поводженням з ними.
Педагоги піклуються про те, щоб перед вихованцями
розкрився зміст дії, її ціль та засоби рішення, і по можливості пропонувати
дітям самостійно шукати рішення поставлених завдань. Вчителі дуже ефективно попрацювали над тим, щоб діти засвоїли правила чого не слід робити:
- при відсутності дорослих вмикати побутові електроприлади;
- розпалювати вогонь без нагляду дорослих;
- грати з сірниками ;
- грати на дорозі та інші.
|