| В Інституті інноваційних технологій повідомили про помилки у збірнику моніторингу "Біологія. 10 клас" |
"Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі" українською мовою містить помилки. "Інститут інноваційних технологій і змісту освіти повідомляє, що під час підготовки до друку збірника "Біологія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі" українською мовою (авт. Матяш Н.Ю., Козленко О.Г., Додь В.В.) вкралися технічні огріхи", - йдеться у повідомлені інституту.
В ІІТЗО наголошують, що завдання слід читати так: ВАРІАНТ 4 9. Установіть відповідність між ознаками будови в родині Бобові. А вільна верхня пелюстка Б кількість тичинок В дві нижні зрослі пелюстки Г дві бічні вільні пелюстки | 1 вітрило 2 десять 3 два 4 весла 5 човник |
ВАРІАНТ 10
16. Робота з графіком. На графіках «Тривалість різних видів пам’яті» зображено різні види пам’яті залежно від тривалості зберігання інформації: І – сенсорна; ІІ – короткочасна; ІІІ – довготривала. 1. Розгляньте графіки тривалості різних видів пам’яті. 2. Поясніть, як змінюється тривалість різних видів пам’яті. 3. Яке це має значення для людини? ___________________________________________________ Як відомо, проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з біології за результатами навчання учнів 10 класів в основній школі відбудеться у вівторок 19 листопада 2013 року.
Більше про моніторинг якості загальної середньої освіти учнів 5-х та 10-х класів. За матеріалами: Освіта.ua
|