Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти проведено чергове засідання робочої групи щодо розроблення Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Керівниками творчих колективів, які беруть участь у розробленні Державного стандарту для дітей з різними видами порушень психофізичного розвитку, представлено відпрацьовану структуру Державного стандарту, визначено особливості змісту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, розподіл кількості годин Базового навчального плану на освітні галузі. Обговорено питання уведення корекційно-розвиткової освітньої галузі та корекційно-розвиткового компоненту, його реалізації при викладанні кожного навчального предмету. Обговорено пропозиції Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, надіслані від практичних працівників навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами. Усі внесені пропозиції розглядатимуться у подальшій роботі над розробкою Державного стандарту.
(щодо безоплатного харчування дітей, які досягли п'ятирічного віку)
На засіданні зазначалося, що законопроектом (реєстр.№9640) пропонується встановити в дошкільних навчальних закладах безкоштовне харчування дітей, які досягли п‘ятирічного віку, у зв‘язку з запровадженням в Україні обов‘язкової дошкільної освіти для дітей старшого дошкільного віку, що починається з п‘ятирічного віку. Відповідно до законопроекту, "від сплати за харчування дитини звільняються батьки або особи, які їх замінюють, у сім'ях, в яких сукупний дохід на кожного члена за попередній квартал з урахуванням індексу зростання цін не перевищував прожиткового мінімуму, а також батьки або особи, які їх замінюють, діти котрих досягли п´ятирічного віку починаючи з нового навчального року". На думку членів Комітету, наслідком прийняття проекту стане врегулювання питання соціальних гарантій з боку державної влади щодо безоплатного харчування дітей, які досягли п´ятирічного віку, в закладах дошкільної освіти (державної та комунальної форм власності).<
... Читати далі »