Що таке безпечне освітнє середовище? Які переваги для навчального закладу надасть розробка та впровадження Кодексу безпечного освітнього середовища? Ці та інші питання обговорювали учасники заходу, організованого Українським фондом "Благополуччя дітей"2-3 листопадау Києві. Досвідом роботи з розробки та впровадження Кодексу безпечного освітнього середовища у закладах освіти Білоцерківщини ділилися Лілія Радченко, практичний психолог Поправського НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок», Людмила Багдасарова,практичний психологШкарівської ЗОШ І-ІІІ ст., ТетянаКомпанець та Олена Дубова,педпрацівникиЧепиліївського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок».
Цей досвід у подальшому буде покладений у розробку методичних рекомендацій для навчальних закладів України!
|