Головна » 2012»Серпень»15 » Десять найгостріших проблем сучасної української школи
14:36
Десять найгостріших проблем сучасної української школи
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту звернулося до керівників освіти різних рівнів з пропозицією назвати десять найгостріших проблем сучасної української школи. І ось результати.
Міністр освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальники управлінь обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій: Удосконалення взаємодії, рівня відповідальності між освітніми установами, методичними службами і органами управління через чіткий розподіл функціональних обов’язків і прав; Недосконалість нормативної бази, що регламентує роботу школи; Матеріальна база навчальних закладів застаріла. Недостатня кількість демонстраційного обладнання, наочності; Недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей; Недостатнє фінансування на утримання та розвиток навчальних закладів Низький рівень зарплатні вчителя; Застаріла база комп’ютерів, відставання в інформатизації та комп’ютеризації від сучасних вимог. Низький рівень забезпечення сільських шкіл якісною мережею Інтернет; Фінансування управлінь освіти, підвищення престижу роботи державного службовця; Неякісна підготовка майбутнього вчителя у вищому навчальному закладі, відсутність мотивації у його роботі; Тендери.
Начальники управлінь освіти міст – обласних центрів: Недостатнє фінансування; Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету; Тендери; Підготовка, підвищення кваліфікації вчителя; Занадто велика кількість перевірок; Занадто велика кількість заходів; Занадто велика кількість паперів; Негативний вплив соціальних чинників; Низька якість підручників; Устаткування навчальних кабінетів.
Начальники (завідувачі) районних відділів освіти(сільська місцевість): Здійснення якісного підвозу учнів, забезпечення ремонту та техогляду шкільних автобусів; Оновлення комп’ютерної техніки та ТЗН в закладах освіти, забезпечення ліцензійними програмними засобами; Застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів; Недостатнє фінансування дошкільних, загальноосвітніх, навчальних закладів; Низька якість підручників; Відсутність коштів на поточні та капітальні ремонти навчальних закладів; Мала чисельність учнів; Недосконала система фінансування позашкільних закладів; Низька заробітна плата молодого спеціаліста; Недосконалість типових штатів відділів освіти.
Аналіз показує, що хоча проблеми дещо відрізняються, але є й спільні: Недостатнє фінансування галузі; Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету; Підготовка, підвищення кваліфікації вчителя, його низька заробітна плата; Складна процедура тендерних закупівель; Застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів.
Якщо Вас це зацікавило, спробуйте визначити «свої» десять найгостріших проблем сучасної української школи.