Кабінет Міністрів України вніс зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня 2003 р. № 31 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми «Шкільний автобус». Відповідну постанову схвалено на засіданні Уряду 8 лютого 2012 року. Зокрема, згідно з внесеними змінами, відтепер дія Державної цільової соціальної програми «Шкільний автобус» поширюється на шахтарські та інші малі монофункціональні міста, селища міського типу. Реалізація постанови сприятиме створенню умов для організації безпечного, регулярного та безоплатного перевезення дітей, учнів та педагогічних працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів шахтарських та інших малих монофункціональних міст, селищ міського типу до місця навчання, роботи і додому.
Відповідно до наказу ННДІУВІ від 12.01.2012 року № 6 "Про організацію
та проведення Міжнародного конкурсу з українознавства для учнів 8-11
класів" та з метою залучення учнівської молоді до пізнання України й
українського світу через індивідуально-пошукові форми; пропаганди
сучасних досягнень науки про Україну та український народ; популяризації
української освіти в Україні та зарубіжжі, виховання юного покоління в
дусі патріотизму Національний науково-дослідний інститут українознавства та всесвітньої історії28-31 березня 2012 року проводить VI Міжнародний конкурс з українознавства для учнів 8-11 класів.
Оскільки у 2011-2012 н.р. обласний заочний конкурс з українознавства в
Київській області проводитися не буде, рекомендуємо учням
загальноосвітніх навчальних закладів області самостійно взяти участь в
Конкурсі, зважаючи на його відкритий характер та добровільність участі в
ньому.
У конкурсі за власним бажанням можуть брати участь учні 8-11 класів
загальноосвітніх закладів усіх типів та форм власності України та
зарубіжжя.
Конкурс проводиться в два етапи: I етап (заочний) – до 1 березня 2012 р., II етап (очний, м. Київ) – 28-31 березня
... Читати далі »
Нещодавно у Києві на базі Національного центру «Мала академія наук України» відбулася нарада керівників територіальних відділень. Семінар відкрила начальник відділу позашкільної освіти, виховної роботи та захисту прав дитини МОНмолодьспорту Алла Середницька, яка окреслила основні напрями роботи Міністерства щодо виявлення та підтримки обдарованих дітей. Вона констатувала, що значне розширення діяльності НЦ МАНУ, підвищення рівня проведення заходів сприяло популяризації Малої академії наук України, про що свідчать показники якості роботи в регіонах. Учасники заходу обговорили концептуальні засади розвитку МАНУ, нагальні питання її діяльності та план роботи на поточний рік. Питанням проведення ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАНУ в 2012 році було присвячено круглий стіл, в якому взяли участь члени журі конкурсу – наукові та науково-педагогічні працівники Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Національного авіаційного університету, Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М. Т. Рильського Національної академії наук Укра
... Читати далі »
Нещодавно відбулося засідання Комітету Інтернет Асоціації України з питань освіти в сфері ІКТ, у якому взяли участь представники Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Актуальним питанням порядку денного стало обговорення проведення ІІ Всеукраїнського конкурсу на кращий веб-сайт, який має на меті сприяти появі та удосконаленню веб-сайтів шкіл, позашкільних навчальних закладів, вищих навчальних закладів І-ІІ р. а.; впроваджувати у навчальний процес нові зручні інструменти взаємодії всіх його учасників – учнів (студентів, слухачів), викладацького складу, адміністрації навчального закладу; стимулювати ініціативи у цій сфері, а також акцентувати увагу на важливості повного, оперативного та зручного інформування про діяльність закладів освіти України засобами Інтернет. На засіданні Комітету ІнАУ з питань освіти в сфері ІКТ затверджено критерії оцінювання конкурсних робіт на кращий веб-сайт, серед яких: контент, зручність у використанні, динамічність, дизайн і технічні показники. Учасниками вирішено запропонувати членам журі Конкурсу завершити роботу з оцінювання сайтів і формування таблиць оцінювання та надати зведені дані голові журі Конкурсу.