Усі хочуть крокувати в ногу з часом, і в недалекому майбутньому запитання: «чи володієте ви іноземною мовою?» звучатиме взагалі непристойно і образливо.
Саме тому ініціатива Міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо введення обов’язкового вивчення другої іноземної мови з 5-го класу знайшла гарячу підтримку в академічних колах.
Сучасна концепція мовної освіти робить важливий акцент на необхідності не обмежувати вивчення іноземної мови її вербальним кодом, а формувати у свідомості учня "картину світу", притаманну носієві цієї мови як представникові певної культури й певного соціуму.
Оскільки в Україні є різні типи шкіл, а саме: ліцеї, колегіуми, гімназії і т.д., де вивчається дві іноземні мови, то звичайно, що чинники формування особистості учня у соціокультурному аспекті у школах з поглибленим вивченням іноземної мови та, з іншого боку, у загальноосвітніх школах де вивчається одна іноземна мова різняться.
Виявляється, що у школах з поглибленим вивченням іноземної мови учні вже володіють соціокультурною інформацією, а також мають певні знання про культуру, мову якої вивчають, "культуру спілкування" (88%); "звичаї та традиції" (71%); "спосіб або стиль життя" (40%); "соціальне середовище" (40%); "норми поведінки" (24%).
Цього не можна сказати про учнів загальноосвітніх шкіл, у
... Читати далі »