| 8 лютого в залі РДА відбувся семінар-практикум для вчителів географії з проблеми "Використання ІКТ на уроках географії та економіки". У заході взяли участь 29 педагогічних працівників. На семінарі були розглянуті питання: про значення і роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі; про особливості застосування ІКТ на різних етапах уроку, вимоги до уроку із використанням ІКТ; про презентації (поняття "презентація", класифікація презентацій); про ППЗ на уроках географії, функції комп'ютера у навчанні. В рамках семінару пройшли творчі звіти Компанієць Г.В., вчителя географії Маловільшанської ЗОШ №2, Чайки Г.П., вчителя географії Шкарівської ЗОШ, Ратушної І.В., вчителя географії Узинської ЗОШ №1.
|
Після семінару відбулась
інструктивно-методична нарада, в ході якої були опрацьовані нормативні
документи з питань проведення ДПА, виконання навчальних планів і
програм, а також безпечного проведення занять у кабінетах
природничо-математичного напряму. Рекомендації
Семінару-практикуму для вчителів географії
«Використання інформаційних
технологій
на уроках географії та основ
економіки»
Оскільки сьогодні у сфері шкільної географічної освіти вчитель має
передбачити, насамперед, поліпшення її якості як пріоритетного напряму
державної політики в галузі освіти, створювати умови для особистісного розвитку
та самореалізації кожного громадянина країни, особливу увагу слід приділяти
практично орієнтованій спрямованості географічної освіти як одному із
найважливіших способів вирішення цих пріоритетів та впровадженню сучасних
інформаційних технологій навчання.
Зважаючи на це, рекомендуємо:
1. Приділяти належну увагу формуванню інформаційних компетентностей учнів
на уроках географії.
2. Впроваджувати різноманітні форми самостійного здобування знань учнями на
уроках географії
3. Опрацювати наявну методичну літератури з проблем використання комп’ютера
на уроці та впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес.
4. Приділяти належну увагу інформаційним технологіям як одному із шляхів індивідуально
орієнтованого навчання.
5. Впроваджувати новітні технології навчання, враховуючи потреби та
можливості закладу освіти.
Вчителі, постійно
6. Забезпечити навчання учителів основам комп’ютерної грамоти та навчання за програмою «Intel® навчання для майбутнього».
Відділ освіти, директори ЗНЗ,
постійно
7.Здійснювати науково-методичний супровід використання
інформаційних технологій на уроках географії та економіки
Лавренчук Г.М., постійно
|