31.10.2012 завершився районний етап Всеукраїнського конкурсу "Класний керівник року". Конкурс проводився з метою виявлення, поширення і впровадження у практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів кращого досвіду виховної роботи з учнівськими колективами, інноваційних технологій виховання особистості дитини, створення і розвитку виховної системи класу. Учасниками конкурсу були класні керівники 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. На розгляд журі було подано 21 матеріал. За результатами двох етапів переможцями районного туру Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» у 2012 році визнано І місце Ляшенко Лілія Петрівна, класний керівник 9 класу Піщанського НВО Кудрицька Леся Анатоліївна, класний керівник 7 класу Сорокотязького НВО Дудка Світлана Василівна, класний керівник 7 класу Узинської гімназії
ІІ місце Гальченко Інна Андріївна, класний керівник 11 класу Поправського НВО Татаренко Наталія Петрівна, класний керівник 8 класу Маловільшанської ЗОШ №2
ІІІ місце Кумайгородська Марія Андріївна, класний керівник 8 класу Чупирянського НВО ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!... Читати далі »
Як створити навчальний учнівський проект із використанням інформаційно-комунікативних технологій
Ідея
компетентнісно-орієнтованої освіти - це одна з відповідей системи
освіти на сучасне соціальне замовлення. Робота над ключовими
компетентностями випускника не є специфічним завданням саме української
освітньої системи. Це шлях, яким світова освіта загалом намагається
прийти до подолання розриву між результатами як загальної, так і
професійної освіти (а в останній системі освіти західних країн уже є
серйозні досягнення) та сучасними вимогами життя.
Методика
управління для неосяжної кількості найрізноманітніших проектів має єдину
структуру, в якій можна виділити такі групи процесів:
ініціації
‑ прийняття рішення щодо запуску проекту ‑ зазвичай завершується
складанням і затвердженням статуту проекту з визначенням йог
... Читати далі »
Для справжнього вчителя його робота попри всі перешкоди є джерелом натхнення та задоволення
Якби в кабінеті у лікаря, юриста або дантиста одночасно зібралися 30 чоловік із різними бажаннями та потребами, а деякі, не маючи бажання там перебувати, постійно заважали б йому працювати, а лікар, юрист або дантист (без асистента), мав би протягом дев’яти місяців, застосовуючи всю свою майстерність, досягати високих професійних результатів, ось тоді, можливо, він би отримав деяке уявлення про роботу шкільного вчителя.
Дональд Д. Куїнн, переклад з англійської
У
педагога є важка, але дуже важлива місія ‑ бути класним керівником.
Одні вважають її лише доповненням до своєї викладацької роботи, інші ‑
навпаки, найголовнішою. Як би не була важка ця діяльність, вона,
безсумнівно, потрібна дітям, о
... Читати далі »