У поточному навчальному році складовою мережі денних загальноосвітніх навчальних закладів області є 366 закладів І-ІІІ ступеня. Профільне навчання здійснюється у 94,3% цих закладів, де є 10-11 класи, з них у сільській місцевості у 94,4% від загальної кількості загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів. Враховуючи схильність учнів до вивчення предметів, накопичений досвід навчальних закладів щодо організації навчання певного профілю у старшій школі, кадрове забезпечення, запити батьків і бажання учнів, у області мають попит усі напрями профільного навчання. Перевага надається: природничо-математичному, філологічному та технологічному напрямам. На вибір профільного напряму та ефективність навчання суттєво впливає допрофільна підготовка. Визначення рівня навчальних досягнень учнів основної школи, профконсультаційна психодіагностика з метою визначення їх професійних інтересів сприяють осмисленому вибору предметів для поглибленого вивчення. Понад 12,6 тис. учнів 90 загальноосвітніх шкіл області вивчають предмети поглиблено. Найбільший інтерес викликає поглиблене вивчення математики, іноземних мов, української мови та літератури. З метою задоволення освітніх потреб обдарованої учнівської молоді на початок навчального року Буринська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Сумської області реорганізована у спеціалізовану. Завдяки цьому 434 учні школи мають можливість отримувати більш якісні освітні пос
|