Автори зазначають, що система індикаторів сприятиме оцінюванню стану функціонування та якості середньої освіти та запрошують громадськість до експертизи розробленої системи
У більшості країн світу для прийняття управлінських рішень на основі об’єктивної інформації про розвиток ситуації у системі освіти, успішно використовуються освітні індикатори.
Ознайомлення громадськості із результатами аналізу стану та якості функціонування освітніх систем, що проводиться на основі індикаторів, як у рамках національних освітніх систем, так і в міжнародних порівняльних дослідженнях, створює ефективні умови для предметного громадського обговорення стратегії і тактики освітніх реформ, участі громадянського суспільства у їхньому формуванні.
У освітній системі України індикатори, як інструмент оцінки та засіб аналізу стану справ і результатів її діяльності, не використовуються, а існуюча система статистичної звітності виконує дещо інші функції та завдання.
Зважаючи на це, експертами МБО "Центр тестових технологій і моніторингу якості освіти" за фінансової підтримки Міжнародного фонду "Відродження", вперше в Україні розроблена система індикаторів для оцінювання стану функціонування та якості загальної середньої освіти.
Автори звертаються із проханням до всіх бажаючих взяти участь у громадській експертизі розробленої системи індикаторів та вислов
...
Читати далі »