У Рахунковій палаті заявили, що високі показники забезпеченості шкіл комп'ютерною технікою не відображають реального стану речей, оскільки близько половини комп'ютерів є застарілимиУ Рахунковій палаті, спираючись на висновки проведеного аудиту ефективності використання коштів, виділених у 2010-2012 роках на інформатизацію, комп'ютеризацію та матеріально-технічне оснащення навчальних закладів, повідомили, що Міністерство освіти не забезпечує комплексних підходів у реалізації завдань із впровадження ІКТ у навчальний процес загальноосвітніх шкіл.
Колегія Рахункової вважає, що управлінські рішення щодо поставок комп'ютерної техніки не базуються на реальних потребах і цілях її використання.
"Аудит засвідчив відсутність належної координації в роботі міністерства і підпорядкованого йому Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, які мають забезпечувати виконання національних і бюджетних програм з інформатизації", - йдеться у повідомленні.
Також у Рахунковій палаті зазначили, що несвоєчасне погодження проектів із розробки і впровадження комп'ютерних навчальних програм призвело до того, що 5 млн. грн, передбачених на створення 17 програмних засобів навчання для учнів 10-11 класів, використано на інші цілі.
У 2010 році міністерство не закупило 600 комп'юте
...
Читати далі »