Історичний розвиток нашої цивілізації на всіх етапах свого становлення постійно перетинался з одними і тими ж питаннями, які надалі були окреслені і узагальнені в цілісне поняття - права людини. Це сталося з абсолютно природних міркувань, так як всілякі утиски одних людей іншими завжди викликали відповідну і таку ж типову ситуацію, коли розклад сил по тим чи іншим причинам змінювався, а суспільство все ж прагнуло до деякої стабільності. У пору згадати знамениті слова з біблійного Писання: «Що посіє людина, те й пожне».
У сучасному світі права людини стали кваліфікуватися за цілою низкою напрямів. Це особисті права, які передбачають недоторканність особи і житла, власності та конфіденційності листування та права на об’єктивний суд. Соціальні права, які п
... Читати далі »
Зосередження зусиль усього педагогічного колективу на вирішенні конкретної педагогічної проблеми допомагає значно підвищити ефективність і результативність навчально-виховного процесу
У програмному документі "Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті" гостро поставлено питання про необхідність розвитку ініціативи, творчості педагогічних працівників. Досвід свідчить, що лише за координації зусиль усього педагогічного колективу, зосередженні його уваги на вирішенні конкретної педагогічної проблеми можна значно підвищити ефективність і результативність навчально-виховного процесу.
Завдання, визначені основними державними освітянськими до
... Читати далі »
З 2013 року в загальноосвітніх навчальних закладах уводиться обов’язкове вивчення інформатики, починаючи з 5-го класу
На противагу поспіхом і фактично без обговорення прийнятій програмі МОНМС, діючі вчителі та незаангажовані науковці у відкритій для всіх дискусії вирішили створити свою «логічну й розумну» програму з інформатики для 5‑9-х класів.