23 жовтня 2012 року у Київському академічному обласному музично-драматичному театрі ім. Панаса Саксаганського відбулося свято нагородження переможців обласного етапу конкурсу «Я – Київщини гордість і надія!» Я – Київщини гордість і надія!
Ви – Київщини гордість і надія! Тож будьте гідні цих високих слів. Хай ваш талант веселкою ясніє В подяку тим, хто серцем вас зігрів. Конкурс став традиційним і набув широкої популярності серед дітей та їхніх батьків. Протягом двох років участь у ньому взяли понад 47 тисяч учнів і студентів Київщини! У цьому році обласний конкурс «Я – Київщини гордість і надія!» присвячено 15-річчю Партії Регіонів України. Переможців, лауреатів та учасників конкурсу вітали й нагороджували: Присяжнюк Анатолій Йосипович, голова Київської обласної державної адміністрації, лідер обласної організації Партії Регіонів; Подашев
... Читати далі »
Учителю необхідно постійно вчитись, учитись один в одного. І кращим збудником для цього має стати взаємообмін професійним досвідом Професійна майстерність завжди є плодом досить тривалої практичної праці вчителя. Але праці осмисленої, наповненої вдумливими роздумами над усілякими проблемами своєї професійної діяльності. Майстерність приходить з роками або, як стверджують злі язики, не приходить зовсім. У сьогоднішньому контексті професійна майстерність означає насамперед уміння швидко та якісно вирішувати освітньо-виховні задачі, а якщо бути ще більш точним, то сьогодні активно впроваджується у практичну педагогіку технологічна парадигма розвитку професіоналізму, що означає здатність учителя гранично точно ставити освітньо-виховні задачі та логічно, послідовно, найбільш оптимальним шляхом вирішувати їх. Стає ясно, що сучасний учитель-професіонал повинен відрізнятись "обличчям незагального виразу". Досягти ж цього результату сьогодні вкрай непросто. Реалізовані нині варіативні освітні моделі, специфікація освітньо-виховного простору, який організують, висувають на передній план пріоритет індивідуалізації професійної діяльності вчителя.
Ідея змагальності як би відступає на другий план, але не зникає зовсім. Просто парадигма "інновац
... Читати далі »
У цьому навчальному році визначатимуть найкращих педагогів з фізики, інформатики, музичного мистецтва, а також французької та російської мов У Міністерстві освіти підписано наказ, що передбачає проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Учитель року" у 2013 році. Відповідно до наказу, у 2012/13 навчальному році конкурс буде проведено в наступних номінаціях: "Інформатика", "Фізика", "Іноземна мова" (французька), "Музичне мистецтво" та "Російська мова". Конкурс традиційно буде проведений у три тури, що відбудуться в грудні, лютому та квітні. Заключний тур конкурсу з інформатики буде проведений у місті Краснограді Харківської області, з фізики у Кривому Розі, а з музичного мистецтва у Луцьку. Найкращих педагогів країни з французької та російської мов визначать у Житомирі та Мелітополі. Як відомо, всеукраїнський конкурс "Учитель року" щорічно проводиться з метою виявлення і підтримання творчої праці вчителів, підвищення їх професійної майстерності, популяризації педагогічних здобутків.
22.10.2012 р. на базі Фурсівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
відбувся науково-практичний семінар працівників психологічної служби навчальних
закладів району, на якому розглядалися питання правового виховання школярів та
профілактики жорстокого поводження і насильства над дітьми.
Практичні
психологи та соціальні педагоги ознайомилися з
... Читати далі »