Ви будете здивовані, дізнавшись, який все ж таки фахівець повинен працювати у шкільному бібліотечному медіацентрі
У даний час роботу щодо створення шкільного медіацентру та його належного функціонування здійснюють наявні у школі фахівці. Це педагоги на чолі з учителем інформатики, бібліотекар, координатори різноманітних проектів, творчі групи з учителів і учнів, керовані адміністрацією навчального закладу.
Прикро, але організована така діяльність часто-густо безсистемно, а подекуди чисто епізодично як данина моді. А в основі їх діяльності має покладатися загальна комунікаційна природа організаційних форм і медіазасобів, з якими вони працюють. Нерозуміння цієї спільності вже привело до того, що більша части такої роботи практично не пов’язана між собою у свідомості педагогічної громадськості, що вельми утруднює на сьогоднішній день подальше просування в цьому напрямі як у теорії, так і на практиці.
Розвиток науково-педагогічної думки та спонтанної емпіричної практики на місцях, виникнення нових форм мікро- й макросоціальної комунікації (Інтернету, наприклад) приводить до висновку про необхідність інтегрального підходу до створення єдиного інформаційного освітнього простору школи, а відповідно, і до підтримки його обізнаним персоналом, який тісно взаємодіє між собою та доповнює один одно
... Читати далі »
Бально-рейтингове оцінювання вчителів У статті подано приклад оцінювання діяльності вчителів, які атестуються, на підставі кваліметричних вимірювань
Досвід роботи атестаційних комісій закладів і установ освіти дозволяє стверджувати, що вироблення чітких, ясних критеріїв оцінки атестаційних матеріалів учителів, створення орієнтовного переліку таких матеріалів, визначення основних принципів їх складання, розгляду й оцінювання значно сприятимуть підвищенню ефективності атестації педагогів, дозволять зменшити кількість непорозумінь чи конфліктних ситуацій, усунути суб’єктивність суджень і висновків.
При цьому необхідно зазначити, що атестаційні комісії всіх рівнів від закладу освіти до районів (міст) і області у практичній діяльності спираються на певні критерії оцінки роботи вчителів, що визначені на їхньому рівні, та намагаються співвіднести ці критерії з формулюваннями кваліфікаційних характеристик і вимог до кваліфікаційних категорій.
Вимоги до кваліфікаційних категорій у загальному вигляді містяться в Типовому положенні про атестацію педагогічних працівників України. Ці ж вимоги дещо деталізовані в Кваліфікаційних характеристиках педагогічних працівників, для яких установлені кваліфікаційні категорії.
Поради вчителям і викладачам, які розробляють відкритий урок або виховний захід за індивідуальною програмою атестації
Підготовка відкритого заняття
Підготовка до відкритого заняття проводиться відповідно до оптимальних вимог методики проведення занять: аналіз змісту навчального матеріалу; аналіз особливостей конкретного контингенту учнів на даному занятті; вибір методів, форм і засобів навчання; короткий опис ходу заняття відповідно до плану навчального заняття.
Вибір теми відкритого заняття вчитель мусить робити самостійно, з урахуванням аналізу навчального матеріалу, на якому він зможе краще показати розроблені ним удосконалення, прийоми та методи своєї професійної майстерності, організацію навчальної діяльності учнів на різних етапах уроку.
Починати підготовку необхідно з формулювання методичної мети відкритого заняття. Вона повинна відображати вибрану домінуючу методику чи технологію проведення уроку. Це допоможе найконструктивніше й об’єктивно підійти до самоаналізу та аналізу уроку, оцінити вірність підібраних методів і прийомів, форм організації уроку тощо.
Методичну мету відкритого заняття, як приклад, можна сформулювати таким чином: використання персонального комп’ютера у вирішенні практичних завдань; організація самостійної роботи учнів; ... Читати далі »
Запропонований проект умов прийому, після його обговорення та затвердження, визначатиме правила вступної кампанії 2013 року, якими керуватимуться вищі навчальні заклади країни.
Відповідно до проекту умов прийому, заяви та документи від абітурієнтів для вступу на денну форму навчання у 2013 році будуть прийматися з 1 до 31 липня.
Передбачається, що вступники у 2013 році матимуть право подавати сертифікати ЗНО, видані у 2013 році, або сертифікати 2008-12 років. Також планується, що наступного року абітурієнти матимуть можливість подати заяву про вступ не більше, ніж до п’яти вищих навчальних закладів та не більше трьох заяв у кожному з ВНЗ.
До участі у конкурсі при вступі на програму бакалавра будуть допускатися абітурієнти, які матимуть результати ЗНО з непрофільних предметів не нижчі 124 балів, а з профільних предметів не нижче 140 балів. Передбачається, що вищі навчальні заклади можуть встановити вищу кількість балів сертифіката ЗНО з профільних предметів.
Для конкурсного відбору абітурієнтів, які на основі повної загальної середньої освіти вступатимуть для здобуття освітньо-кваліфікаційн
... Читати далі »
Організатором Всеукраїнського конкурсу є редакція дитячого розважально-пізнавального журналу "Професор Крейд" за підтримки Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства культури України, Інституту інноваційних технологій та змісту освіти.
Конкурс — своєрідне долучення дитячої аудиторії до гпкавого сучасного навчального процесу, до творчої роботи, яка полягає не лише в презентації, а й у власному поглибленні знань із історії рідного краю, вихованні любові й гордості за свою Батьківщину, вмінні висловлювати своє творче бачення культурних пам 'яток, історичних подій та видатних особистостей. Загальні положення Мета й завдання конкурсу Сприяти розвитку творчих здібностей дітей, нестандартного мислення, вміння бачити незвичайні речі у звичайному оточенні та ділитися побаченим з іншими. Мотивувати дітей до художнього пізнання світу з метою отримання естетичної насолоди від творів мистецтва та явищ навколишньої дійсності. Виховувати у дітей морально-естетичні та вольові якості, художньо-естетичні смаки та інтереси, працелюбність, ініціативність, активність та самостійність. Розвивати образне мислення, асоціативну пам'ять, художню уяву, фантазію під час створення власних образів у конкурсних роботах. Зміцнювати психологічні та емоційні ст
... Читати далі »