Понеділок, 16.09.2019, 12:13
Методична служба
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Актуально! [732]Атестація педпрацівників [13]
Батькам [4]Вітаємо! [197]
День сьогодні [108]Державна підсумкова атестація [20]
Діловодство [2]Документ [14]
Закінчення навчального року [27]Запрошуємо до обговорення [2]
ЗНО [46]Інклюзивне навчання [2]
Інспектування [4]Конкурс [106]
Методичні заходи [558]Науково-методична рада РМК [3]
Нарада директорів [28]Нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи [14]
Обдарована дитина [85]Педагогічні кадри [55]
Позакласна робота [39]Початок навчального року [105]
Предметний тиждень [102]Тема тижня [10]
Управлінська діяльність [36]Спорт [29]
Шкільні новини [413]
Корисні посилання

СТРІЧКА НОВИН

Освітній портал

Головна » 2012 » Жовтень » 12 » Особливості формування інклюзивного освітнього середовища у загальноосвітньому навчальному закладі
19:01
Особливості формування інклюзивного освітнього середовища у загальноосвітньому навчальному закладі
     Відповідно до річного плану роботи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту 9 жовтня 2012 року на базі Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського та загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 19, спеціалізованого (з поглибленими вивченням англійської мови) навчально-виховного комплексу № 26 "Перші кроки” відбувся Всеукраїнський семінар-практикум "Особливості формування інклюзивного освітнього середовища у загальноосвітньому навчальному закладі”. 
    Під час заходу обговорювалися питання щодо визначення шляхів формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу та підготовки педагогічних кадрів до роботи в умовах інклюзії. 
     У семінарі взяли участь керівники, методисти структурних підрозділів інститутів післядипломної педагогічної освіти, які займаються питаннями науково-методичного забезпечення навчання дітей з особливими потребами та впровадженням інклюзивного навчання Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Кіровоградської, Київської, Сумської, Харківської, Черкаської, Чернігівської та інших областей, а також директори загальноосвітніх шкіл Полтави.
     У виступах учасників йшлося про те, що сучасна педагогічна практика стикнулася із серйозною проблемою включення дітей з особливими освітніми потребами у процес навчання і виховання загальноосвітнього навчального закладу. Інклюзивна освіта надає можливість кожному учневі задовольнити свою потребу в розвитку та рівні права в отриманні освіти незалежно від соціального стану, расової приналежності, фізичних і розумових здібностей.
     Однак, розвиток інклюзивної освіти потребує подальшого удосконалення нормативних засад впровадження інноваційних технологій, узгодження системи освітньої діяльності із потребами дитини, сім’ї та відповідної підготовки педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
     У рекомендаціях семінару визначено шляхи покращення якості освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема: створення електронного банку перспективного педагогічного досвіду з проблем інклюзивного навчання, здійснення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед учасників навчально-виховного процесу з питань упровадження інклюзивного та інтегрованого навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, забезпечення психолого-педагогічного супроводу навчальних закладів з інклюзивним навчанням.
Переглядів: 491 | Додав: osvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

19 грудня - день народження сайту

Календар
«  Жовтень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Статистика

Locations of visitors to this page


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 387
Погода


Онлайн переводчик
поменять
Copyright MyCorp © 2019