26 жовтня
відбулося засідання проблемного семінару вчителі-логопедів логопедичних
пунктів району.
Основна
мета семінару – забезпечення комплексного підходу у корекційній
роботі, попередження фонетико – фонематичного недорозвитку мовлення
у дошкільного та молодшого шкільного
віку .
В ході семінару
методист РМК Бойко Л.Я проаналізувала роботу логопедів за 2011-2012
н.р., методист РМК з корекційної освіти Бабенко А.С. розповіла про необхідність тісного взаємозв'язку батьків та фахівців з
питань виправлення мовленнєвих порушень, спільного планування корекційної
роботи з дітьми
Корзун
О.В.- керівник проблемного семінару презентувала
досвід роботи з питань комплексного підходу у корекційній роботі з
попередження та подолання труднощів фонетико-фонематичного недорозвитку
мовлення у дітей молодшого шкільного, дошкільного віку та провела майстер – клас з проблеми «Використання різноманітних ігор
та ігрових моментів під час організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми»
Вчителі-логопеди обговорили актуальні питання щодо організації
роботи логопедичних пунктів:
- організаційні питання періоду обстеження дітей;
- оформлення документації;
- планування роботи вчителя-логопеда;
- комплектування груп дітей;
- питання атестації вчителів-логопедів у 2012-2013
н.р., а токож було проведено діагностичне актування вчителів - логопедів.
З метою якісної
організації роботи з дітьми, які мають
порушення мови, а також своєчасного виявлення та корекції фонетико-фонематичного недорозвитку мовлення
у дітей молодшого шкільного віку та дошкільного віку учасниками заходу вироблені
рекомендації:
1.Своєчасно виявляти
дітей із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення, встановлювати причини та
визначати послідовність корекційної роботи відповідно до особливостей порушень.
Вчителі-логопеди,
постійно
2. Систематично
використовувати різноманітні ігри та ігрові елементи під час організації колекційно-розвивальної роботи з дітьми, які
мають ФФНМ. Дотримуватись вимог щодо їх проведення
Вчителі-логопеди, постійно.
3.Впроваджувати в
практику логопедичної роботи сучасні
технології з подолання ФФНМ учнів молодшого шкільного віку та дошкільного віку.
Вчителі-логопеди,
постійно.
4.Проводити просвітницькі заходи для батьків дітей
, які мають порушення мовлення.
Вчителі-логопеди, постійно
|