12.04.2012р.на базі Острійківської
ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено семінар-практикум вчителів фізики ПГ «Інноваційні технології в
фізичному експерименті» з теми: «Роль
лекційно-семінарських занять та лабораторних робіт».
Щодо проведення Дня туризму З метою формування здорового способу життя засобами туристсько-краєзнавчого напряму позашкільної освіти, розширення кругозору дітей та юнацтва, виховання моральних якостей Міністерство рекомендує щороку проводити в загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах День туризму, включивши його до планів роботи закладів. Для належної підготовки та проведення зазначеного заходу надсилаємо методичні рекомендації та просимо довести їх до відома керівників навчальних закладів. Координація роботи щодо організації Дня туризму на всеукраїнському рівні покладається на Український центр туризму і краєзнавства учнівської молоді, на місцевому – на обласні центри туризму і краєзнавства. Інформацію про проведену роботу просимо подавати Українському державному центру туризму і краєзнавств
... Читати далі »
Цей День встановлений в 1983 році Асамблеєю Міжнародної ради з питань охорони пам’ятників і визначних місць (ІКОМОС), створеної при ЮНЕСКО. Відзначається з 18 квітня 1984 року. У 1924 році в СРСР Інструкцією Наркомосу був розроблений Указ (на підставі постанови Всеросійського ЦВК і Раднаркому від 7 липня 1924 року), за яким виконавчим комітетам ставилося в обов’язок стежити за тим, щоб «городища, кургани, могильники та інші місця, що представляють історичну цінність, не розорювалися, не розкопувалися в будь-яких господарських цілях, а в колі пам’яток залишалася б недоторканою охоронна смуга від однієї сажня і більше, залежно від розміру і значення пам’ятки». У 1934 році було прийнято постанову, згідно з якою заборонні заходи Указу стали вважати застарілими і непридатними внаслідок величезного розмаху господарського будівництва. У 1976 році був прийнятий Закон «Про охорону і використання пам’яток історії та культури», але цей закон фактично не працює. На сьогоднішній день ситуація ще гірша - відповідних законів або немає, або їх не дотримуються, пам’ятники, історичні місця та заповідні зони нещадно знищуються, а винні в цьому не несуть, як правило, ніякого покарання. У Європі до історії ставляться набагато дбайливіше, там зберігают
... Читати далі »
18 квітня 2012 року в приміщенні залу Білоцерківської РДА відбулась інструктивно-методична нарада з учителями географії, біології і хімії з питань закінчення навчального та проведення державної підсумкової атестації.
В ході наради були розглянуті такі питання:
- про нормативно-правові документи, що регулюють закінчення навчального року та проведення ДПА;
- про особливості проведення державної підсумкової атестації з біології і хімії;
- про особливості проведення державної підсумкової атестації з географії;
- про вимоги до оформлення шкільної документації (в розрізі закінчення навчального року та ДПА);
- про особливості нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, проектів нових навчальних програм та нових Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня.
Проект Ірини Фрідман для інтерактивного вивчення історії зайняв друге місце на Європейському форумі Microsoft "Партнерство в навчанні"
Інтерактивний навчальний курс "Коріння", розроблений Іриною Фрідман, учителем історії та географії київського Технологічного ліцею, визнали одним із найбільш інноваційних проектів у Європі. Він увійшов до трійки найкращих у номінації "Вчитель як новатор і агент змін". Вивчення предметів за електронними зошитами, відвідування історичних місць, створення відеофільмів та презентація проектів у класі – так виглядає цей навчальний курс.
Всього у форумі Microsoft "Партнерство в навчанні", що пройшов у Лісабоні в березні, взяло участь понад 250 педагогів із 40 країн Європи. З понад 80 представлених проектів 24 отримали нагороди за інноваційне використання технологій у класі. Усі переможці представлять свої країни восени на міжнародному форумі в Афінах.
Проект Ірини Фрідман використовує інформаційні технології для вивчення історії та географії, проте її підхід може застосовуватися і в інших предметах.
"Перевагою проекту "Коріння" є можливість інтеграції відразу декількох предметів – всесвітньої історії, історії України, зарубіжної літератури і, звичайно ж, інформаційних технологій. Проект також залучає в процес не тільки
... Читати далі »
Представники київського учительського активу звертають увагу міністра на непрофесійну підготовку нової програми зі світової літератури та її недемократичному обговоренні
Про це йдеться у відкритому листі вчителів і науковців м. Києва до міністра освіти Дмитра Табачника, у якому вони закликали його вплинути на практику швидкого і кулуарного прийняття рішень, що погіршують якість української освіти.
"Ми, вчителі світової літератури столиці України та Київської області, учасники громадського обговорення нового проекту програми зі світової літератури, яке відбулося 5 квітня в Київському міському будинку вчителя, звертаємось до Вас із проханням захистити нас і наш предмет, оскільки в ході громадського обговорення були порушені наші права і інтереси", - зазначається у листі до міністра.
Учителі зазначають, що порушення їхніх прав відбулося в результаті дій головного спеціаліста відділу експериментальної педагогіки та управління освітою МОНмолодьспорту, яка за наказом очолює процес підготовки програми зі світової літератури.
"Ми глибоко обурені характером повідомлення про хід обговорення проекту програми, який поміщено на сайті МОНмолодьспорту і вважаємо неприпустимими як практику маніпулювання громадськістю та введення в оману освітянської спільноти, та
... Читати далі »