26 квітня 2012 року в приміщенні Білоцерківської РДА відбувся семінар-практикум для вчителів математики загальноосвітніх навчальних закладів району. У семінарі взяли участь 60 педагогічних працівників, Кравченко Н.Д, методист РМК.
26 квітня 2012 року в приміщенні Білоцерківської райдержадміністрації відбулась зустріч голови Білоцерківської РДА Немни Андрія Яковича з випускниками загальноосвітніх шкіл району.
У 2012 році близько 400 учнів 11 класів навчальних закладів Білоцерківського району отримають атестати. Ще попереду державна підсумкова атестація, прощання зі школою, останній дзвоник, а сьогодні 22 відмінники навчання - випускники 8загальноосвітніх навчальних закладів району (Узинської ЗОШ №1 - 9 претендентів на медалі, Узинської ЗОШ №2 - 2, Трушківської ЗОШ І-ІІІ ступенів - 4, Терезинського НВО, Поправського НВО - по 2, Томилівського НВО, Озернянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Фурсівської ЗОШ з поглибленим вивченням англійської мови - по 1) отримали пам"ятні подарунки від голови райдержадміністрації за високі досягнення у навчанні.
Зі словами вітання до присутніх учнів 11 класів звернулась заступник голови Білоцерківської РДА з гуманітарних питань Бачинська Валентина Петрівна. У заході також взяли участь Юр"єва Інга Анатоліївна, заступник начальника відд
... Читати далі »
26 квітня в Україні День чорнобильської трагедії. У Білорусі також відзначають День Чорнобильської трагедії. У Росії День пам’яті загиблих у радіаційних аваріях і катастрофах. Чорнобильська атомна електростанція, 26 квітня 1986 року, — планове виключення реактора, що тривало 20 секунд, здавалося звичайною перевіркою електрообладнання. Проте через декілька секунд в результаті різкого стрибка напруги стався хімічний вибух, в результаті якого в атмосферу викинуто близько 520 небезпечних радіонуклідів. Вибух був настільки потужним, що забруднення розповсюдилося на значні ділянки території Радянського Союзу, які наразі входять до складу Білорусі, України та Росії. За офіційними повідомленнями, відразу після катастрофи загинула 31 людина, а 600 000 ліквідаторів, які брали участь у гасінні пожеж і розчищенні, отримали високі дози радіації. Згідно з офіційними даними, радіоактивному опромінюванню піддалися майже 8 400 000 мешканців Білорусі, України та Росії, що перевищує чисельність населення Австрії. Забруднено близько 155 000 кв.км території, що складає майже половину загальної площі території Італії. Сільськогосподарські угіддя площею майже 52 000 кв.км, а це більш ніж площа території Данії, забруднені цезієм-137 і стронцієм-90 з періодом напіврозпаду в 30 і
... Читати далі »
24 квітня 2012 року в рамках І Всеукраїнського з’їзду вчителів інформатики, проведеного у Київському міському будинку учителя, розглянуто питання впровадження навчального предмета «Сходинки до інформатики» в початковій школі. Із доповіддю виступила Олена Дубовик, начальник відділення науково-методичного забезпечення загальної середньої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.
«Завдання сучасного загальноосвітнього навчального закладу - підготувати своїх випускників до самостійного життя в сучасному суспільстві. І починати цей процес потрібно з початкової школи, оскільки більшість дітей ознайомлюються з комп’ютером набагато раніше, ніж це їм може запропонувати навчальний заклад. Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у початковій ланці освіти – це не данина моді, а необхідність сьогодення», - наголосила вона.
За її словами, до розділу «Освітня галузь "Технології"» введено змістову лінію «Ознайомлення з інформаційно-комунікаційними технологіями» й визначено основні теми, які мають вивчати діти: «Комп’ютер та його можливості», «Інформація та інформаційні процеси» «Використання комп’ютера», «Комунікаційні технології». Під час вивчення курсу «Сходинки до інформатики» кожний урок проводиться із використанням комп’ютерів. Також програмою передбачено д
... Читати далі »
На адресу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту надходять звернення учителів світової літератури з різних регіонів, зміст яких виглядає надто лаконічно: Не підтримуємо проект програми зі світової літератури для 5-9 класів (автор О. Ніколенко та ін.) Вважаємо за доцільне залишити чинну програму зі світової літератури (автор Ю. Ковбасенко та ін.) Оскільки пропозиції надійшли у формі «Протоколів засідань методичних об’єднань вчителів…» із зазначенням підписів, хотілося з’ясувати, який саме варіант проекту програми розглядався на засідання і «за яких обставин» підписувався «протокол». Здивувавшись лаконічності «дискусії», зателефонували деяким авторам звернень. Скажімо, остання розмова з учителем світової літератури ЛЗШ № 43 Шевченківського р-ну м. Львова Тетяною Ялтанець, як і інформація від інших регіонів, виглядає так: Протокол
... Читати далі »
Робоча група з розробки нової програми зі світової літератури щиро дякує за фахові відгуки, які надійшли на доопрацьований проект з відділу світової літератури Інституту літератури імені Тараса Шевченка; Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України; доктора філологічних наук, професора Київського національного університету імені Тараса Шевченка, лауреата Шевченківської премії М. К. Наєнка.
Ми в цілому сприймаємо висловлені поради й зауваження. Але щодо програми 8-9 класів даємо необхідні роз’яснення. У новій програмі зі світової літератури реалізовано нову структуру літературної освіти: не два етапи, як було в попередніх програмах (коли жорстко панував хронологічний принцип, через який складні твори не сприймалися учнями 8-9 класів), а три етапи: 5-7, 8-9, 10-11.
Нова структура літературної освіти затверджена Концепцією літературної освіти (наказ № 58 МОНмолодьспорту від 26.01.2011р.) і Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів № 1392 від 23.11.2011 р.). Ця структура літературної освіти, над якою працювали фахівці Національного університету імені М. П. Драгоманова, Національної академії наук України, Національної академії педагогічних наук України та ін., дає можливість не тільки р
... Читати далі »
24 квітня 2012 року у приміщенні Київського міського будинку вчителя відбувся Перший Всеукраїнський з’їзд учителів інформатики. Проведення з’їзду відбулося за ініціативи робочої групи з розробки навчальної програми з інформатики для 5-9-х класів для презентації та обговорення зазначеного документу.
До участі у з’їзді прибуло 192 із 200 делегатів з усіх регіонів України, а також 30 запрошених представників від Національної академії педагогічних наук України, вищих навчальних закладів, інших установ та відомств.
На урочистому відкритті з’їзду делегатам від різних регіонів України заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту Борис Жебровський передав вітання від Міністра Дмитра Табачника, і зазначив: «Для всіх нас важливо не пропустити жодної розумної і конструктивної думки».
Окрім проекту навчальної програми з інформатики для 5-9-х класів на порядок денний роботи з’їзду були також винесені питання про хід реалізації Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «100 відсотків» на період до 2015 року, а також про впровадження навчального предмета «Інформатика» у початковій школі відповідно до нової програми. Доповідачами виступили Наталія Морзе, проректор Київського університе
... Читати далі »
24 квітня 2012 року у Головному управлінні освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації відбулася зустріч керівника робочої групи з розробки нової програми зі світової літератури, доктора філологічних наук, професора, завідувача кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка Ольги Ніколенко з науково-педагогічною громадськістю Полтавщини. У зустрічі взяли участь методисти обласного, міського та районних кабінетів, учителі, науковці. Ольга Ніколенко прокоментувала дискусію, що склалася довкола програми зі світової літератури: «Йде боротьба старих і нових підходів. Дехто виступає за збереження старих, традиційних підходів, але в результаті абсолютизації традиції діти пішли у свій паралельний світ і читають там усе те, що їм хочеться, або зовсім не читають. Наша робоча група з допомогою пропозицій усієї України спробували осучаснити й наблизити курс світової літератури до дітей, зацікавити їх книгою, поговорити з ними про їхні проблеми засобами літератури. Нова програма зі світової літератури поступово буде готувати дитину до сприйняття більш складних за
... Читати далі »